Lexus RX Black Line 2021 — edisi terhad 1,000 unit

Lexus RX Black Line 2021 — edisi terhad 1,000 unit

Lexus kini memperkenalkan pula tambahan terbaru bagi siri edisi istimewa Black Line melibatkan SUV RX. Ditawarkan bagi varian RX 350 atau RX 450h, tetapi kemasan Black Line ini hanya disediakan dalam penampilan F Sport sahaja.

Ciri khas pada RX Black Line ialah rim 20-inci, gril gelap, hiasan grafik di sisi badan dan perumah cermin sisi yang juga dalam warna hitam. Dua pilihan warna luaran yang disediakan ialah Ultra White dan warna baru, Grecian Water. Tambahan lain termasuk lencana F Sport, serta penyerap hentak F Sport di depan dan belakang.

Di dalam, kerusi semuanya menerima balutan kulit hitam dengan benang putih dan biru sebagai standard. Bagi kemasan F Sport, ia juga datang dengan panel instrumen serta perincian aluminium. Bagi kemasan khusus edisi Black Line, ia termasuk alas lantai, key glove dengan benang biru serta dua beg kembara khas buatan Zero Halliburton.

Lexus RX Black Line 2021 — edisi terhad 1,000 unit

Kedua-duanya diberikan kemasan penyudah hitam dengan logo yang dicetak secara laser, serta bahagian dalamannya menggunakan alas pelapik dengan motif corak yang sama ada pada gril Lexus berserta logonya. Beg berkenaan akan dipos ke alamat pilihan pelanggan.

Hanya 750 unit RX 350 Black Line dan 250 unit RX450h Black Line akan dikeluarkan untuk pasaran US. Masing-masing akan dijual pada harga US$50,635 (RM211k) dan US$51,885 (RM216k). Lain-lain model Lexus yang tampil dalam edisi Black Line ini termasuk NX, ES dan GS.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required