Ducati Diavel 1260 Lamborghini – terhad 630 unit

Ducati Diavel 1260 Lamborghini – terhad 630 unit

Dua pengeluar kenderaan prestasi dari Itali, iaitu Ducati dan Lamborghini telah bekerjasama untuk menghasilkan sebuah motosikal keluaran terhad, Diavel 1260 Lamborghini. Motosikal cruiser ini cuma akan dihasilkan sebanyak 630 unit dan menggunakan perincian rekaan inspirasi daripada Lamborghini Sian FKP 37.

Perincian pertama yang boleh dilihat terus adalah penggunaan warna Gea Green, serta rekaan rim berwarna LEectrum Gold yang sama antara dua kenderaan prestasi ini. Nombor ’63’ dan jumlah pengeluaran 630 unit itu diambil sempena tahun Lamborghini ditubuhkan, iaitu tahun 1963.

Banyak lagi perincian lain daripada Sian diterapkan pada Diavel ini, sebagai contoh, elemen heksagon dan motif ‘Y’ dapat dilihat pada tempat duduk dan beberapa bahagian lain, sementara ekzos serta panel-panel badan juga menggunakan inspirasi daripada supercar tersebut.

Menambahkan lagi eksklusiviti motosikal ini, banyak panel dibuat daripada gentian karbon dan lencana nombor keluaran dilekatkan pada kerangkanya. Anda juga boleh melihat model ini mempunyai logo Lamborghini, dan selain pelekat, grafik pada panel meter digital juga diubah untuk memaparkan nama khasnya.

Bahagian teknikal motosikal ini tidak diubah dan pemilik juga diberikan dengan helmet keluaran khas yang menggunakan tema warna sama seperti dua kenderaan prestasi ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required