Husqvarna 701 Enduro, 701 Supermoto diperbaharui

Husqvarna 701 Enduro, 701 Supermoto diperbaharui

Memasuki tahun 2021, Husqvarna telah memperbaharui dua model yang menggunakan asas sama iaitu 701 Enduro dan 701 Supermoto. Kedua-dua model ini menggunakan enjin satu silinder empat strok 692.7 cc bersama padanan kotak gear enam kelajuan, untuk menghasilkan kuasa 74 hp.

Peningkatan yang diberikan untuk model tahun 2021 bermula dengan rekaan lampu hadapan baru, panel LCD baru yang dilengkapi penunjuk gear serta tahap rpm gambar tidak disediakan), dan juga sistem ekzos yang mematuhi tahap piawaian Euro 5.

Khas bagi 701 Supermoto, angkup breknya dipertingkat dengan unit Brembo Monobloc empat piston sementara bagi 701 Enduro, fungsi ABS kini boleh ditutup sepenuhnya bagi meningkatkan pengalaman tunggangan di atas jalan offroad.

Selain daripada itu, semua bahagian masih lagi sama seperti sebelum ini, termasuk Cornering ABS, Supermoto Mode/Offroad ABS Mode, klac PASC, Traction Control, berat 148 kg dan tangki bahan api 13 liter.

Dua model ini juga menggunakan fork hadapan WP Apex 48 yang boleh dilaras, monoshock WP Apex dengan Pro-Lever Linkage serta tinggi tempat duduk 890 mm. Husqvarna 701 Supermoto menggunakan rim 17 inci di depan dan belakang sementara 701 Enduro pula menggunakan padanan rim 21 inci dan 18 inci.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required