Gambar Mercedes-Benz C-Class W206 2022 terdedah

Gambar Mercedes-Benz C-Class W206 2022 terdedah

Inilah dia model Mercedes-Benz C-Class W206 2022 yang mula bocor awal sebelum pengenalannya. Semua imej ini, yang muncul di laman FB The Automobilist, menunjukkan penampulan jelas model C-Class serba baru itu, baik bahagian luaran dan dalaman lebih awal berbanding tarikh pengenalannya yang akan berlangsung esok, 23 Februari 2021.

Selepas beberapa spyshot yang pernah dilihat sebelum ini, rekaan model berkenaan tidaklah mengejutkan. Unit ini kelihatan seperti menggunakan kemasan Avantgarde, berbeza daripada AMG Line yang ditunjukkan dalam imej teaser rasmi sebelum ini, dan turut disertakan juga imej awalnya yang sudah mula beredar kini

Sama seperti tradisi dan arah tuju rekaan C-Class yang pernah kita lihat, model W206 ini juga tetap memanfaatkan penampilan dan penggayaan S-Class dan menjadikannya serasi dengan saiz yang lebih kompak dan sporty. Sejak beberapa generasi kereta ini, itulah pendekatan yang digunakan dan nampaknya memang menjadi.

Sama juga untuk bahagian dalaman, W206 ini seolah-olah memanfaatkan rekaan dalaman limo besarnya dan disesuaikan dalam pakej yang lebih kecil. Corong pendingin hawa kini lebih bulat berbanding bersegi — lanjutan daripada rekaan sama pada model W205. Tidak ketinggalan, skrin sentuh besar yang terletak di tengahnya.

Apa pandangan anda tentang model baru ini berbanding versi sedia adanya? Penampilan lebih menarik atau sebaliknya, dirasakan kurang impak? Apa pun, kita akan tahu lebih lanjut dalam beberapa lagi untuk perincian lengkapnya, sebaik sahaja model ini dilancarkan nanti.

Mercedes-Benz C-Class W206 AMG Line & Avantgarde 2022

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required