Koleksi barangan Honda 1 Million Dreams – kolaborasi dengan Pestle & Mortar, dijual melalui Shopee

Koleksi barangan Honda 1 Million Dreams – kolaborasi dengan Pestle & Mortar, dijual melalui Shopee

Syarikat kereta biasanya cuma mengeluarkan barangan rasmi mereka dengan rekaan yang konvensional, dan yang paling menarik mungkin menggunakan rekaan ala pasukan lumba – menarik untuk kaki kereta dan peminatnya sahaja.

Honda Malaysia pula melakukan sesuatu yang berbeza, dengan mengeluarkan koleksi barangan edisi khas yang dipanggil sebagai One Million Dreams Collection dan dibuat dengan kolaborasi bersama jenama pakaian terkenal Malaysia, Pestle & Mortar Clothing (PMC).

Koleksi ini terdiri daripada enam barangan yang boleh digunakan oleh lelaki dan perempuan, iaitu topi bucket yang boleh diterbalikkan, kantung leher (neck pouch), baju dan kemeja berkolar, jaket serta baju lengan panjang.

Barangan ini akan mula dijual secara rasmi 1 April melalui kedai rasmi Honda Malaysia di dalam Shopee dan anda boleh mendapatkan baucar pra pelancaran awal bernilai RM20 (2,000 mata Shopee) dengan melakukan pendaftaran di laman Facebook Honda Malaysia bermula hari ini hingga 28 Mac. Kod baucar khas akan dihantar kepada sesiapa yang mendaftar sebelum 31 Mac, dan ia hanya boleh digunakan oleh 100 pelanggan pertama di Shopee pada 1 April.

Honda Malaysia juga menyediakan pakej khas dengan harga istimewa bagi pelanggan yang membeli barangan ini, dan ditambah dengan barangan siri ‘TEI’ dalam kedai rasmi mereka di Shopee. TEI adalah koleksi barangan yang dikeluarkan musim lepas dan sebelum pada itu, Honda Malaysia pernah mengeluarkan koleksi barangan Challenging Spirit.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required