myTukar Auto Fair 2022 di Puchong South pada 1-3 Julai – nikmati tawaran hebat dan hadiah, menangi percutian ke Sydney!

Sedang mencari kereta terpakai? Anda pasti akan temui apa yang anda cari di myTukar Auto Fair 2022 yang akan berlangsung pada hujung minggu ini, 1 hingga 3 Julai, di myTukar Retail Experience Centre yang terletak di Puchong South.

Acara berkenaan menjanjikan pelbagai pilihan kenderaan terpakai, daripada jenama nasional dan Jepun hingga ke Continental bersama tawaran premium, semuanya dengan jaminan lanjutan, pakej servis percuma dan penghantaran cepat. Dengan lebih 1,000 kereta myTukar Certified tersedia, pastinya ada pilihan anda di sini.

Walau apa pun model kenderaan yang anda pilih, pembelian yang anda buat pastinya bebas masalah. Ini kerana setiap kenderaan myTukar Certified telah menjalani pemeriksaan 160 point yang teliti untuk memastikan tiada ubahsuai perbatuan dan kereta berkenaan bebas daripada kemalangan besar, kebakaran dan kerosakan banjir. Pemeriksaan 160 mata termasuk enjin, stereng, brek & suspensi, transmisi & klac, luaran & dalaman serta pemeriksaan bahagian bawah badan & segenap ruang enjin.

Selain itu, semua kereta myTukar Certified melalui proses baik pulih dan pemulihan menyeluruh untuk memastikan ianya sama seperti baharu. myTukar mempunyai Refurbishment Centre tercanggihnya sendiri untuk menjalankan kerja-kerja baik pulih kenderaan.

myTukar Auto Fair 2022 di Puchong South pada 1-3 Julai – nikmati tawaran hebat dan hadiah, menangi percutian ke Sydney!

Kedua-dua bahagian dalam dan luar kenderaan, termasuk semua perincian elektronik, akan melalui proses pembaikan dan pemulihan mengikut piawaian “MyTukar Certified Pre-Owned”. Baik pulih dilakukan di bawah pematuhan piawaian ketat kerana myTukar sentiasa mengutamakan keselamatan pelanggan.

Setiap pembelian myTukar juga adalah termasuk waranti lanjutan satu tahun PERCUMA, dan anda akan diberikan servis kereta secara percuma sebanyak DUA KALI, yang memberikan anda ketenangan fikiran. Sekiranya anda menghadapi masalah atau hanya mahu mengubah fikiran anda berkenaan kenderaan tersebut, anda boleh terus kembalikannya kepada myTukar menerusi polisi jaminan wang dikembalikan selama 5 hari – tanpa sebarang pertanyaan diajukan kepada anda.

Urusan pembelian kenderaan menjadi sangat mudah kerana myTukar Experience Centres merupakan pusat sehenti yang memastikan perjalanan anda untuk membeli kenderaan berlangsung dengan mudah dan tidak rumit. Semua urusan dari pemeriksaan Puspakom, pendaftaran JPJ, permohonan pinjaman hinggalah kepada insuran, semuanya diuruskan oleh syarikat ini.

Sekiranya anda ingin membuat urusan tukar-beli dengan kereta yang sedang anda miliki sekarang, anda boleh berbuat demikian di myTukar Auto Fair 2022. Pakar produk myTukar akan memberikan anda tawaran tukar beli segera dengan nilai maksimum untuk kenderaan anda pada acara tersebut.

Jika anda membeli kenderaan di acara ini nanti, ganjaran sehingga RM800,000 juga menanti! Pembeli berpeluang untuk memenangi perjalanan ke Sydney, Australia dengan semua kos ditanggung. Anda juga akan menerima tawaran istimewa, seperti kadar faedah pinjaman serendah 1.88% untuk 150 tempahan pertama serta peluang untuk memenangi baucar dengan nilai sehingga RM1,000 melalui promosi Spin & Win.

Tidak lupa juga ada hadiah bernilai RM12,000 untuk cabutan bertuah eksklusif untuk dimenangi. Ini termasuklah iPhone 13, sebuah iPad, sebuah konsol Playstation, SmarTV Android, pembersih hampagas Xiomi Mi Robot serta pam air Karcher dan mesin kopi Nescafe Dolce Gusto.

Trak makanan turut akan berada di lokasi, membolehkah pengunjung boleh menikmati makanan dan minuman pilihan mereka dengan mudah. Prosedur penghindaran Covid-19 juga perlu diamalkan — pelitup muka adalah wajib sepanjang masa, tetapi penjarakan fizikal tidak lagi wajib. Kru acara akan kerap membersihkan keseluruhan lokasi serta permukaan yang kerap disentuh seperti kereta dan kemudahan umum untuk memastikan keselamatan terjamin.

myTukar Retail Experience Centre di Puchong South terletak di tepi LDP (Lot 14225, KM 3.8) sebelum plaza tol Puchong Barat, jika anda datang dari IOI Mall dan Bandar Puteri. Sebelum tol, di sebelah kiri anda. Kotak oren misteri yang dilihat di myTukar Plentong juga akan berada di beberapa kawasan seluruh negara, imbas untuk tahu lebih lanjut!

Maklumat lanjut boleh didapati melalui laman web rasmi myTukar, atau layari pilihan luas kenderaan yang ada ketika ini di inventori myTukar dan lihat tawaran yang diberikan. Datanglah ke myTukar Auto Fair at the myTukar Retail Experience Centre – Puchong South dari 1-3 Julai nanti, 9.30 pagi hingga 9 malam setiap hari.

Anda juga boleh menghubungi saluran berikut:

Telefon : 03-7890 4499
WhatsApp : +6018-2249999
Emel: [email protected]

myTukar Retail Experience Centre – Puchong South
Lot 14225, KM 3.8,
Lebuhraya Damansara–Puchong,
47100 Puchong, Selangor.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.