Porsche 718 Cayman dan 718 Boxster Style Edition

Porsche 718 Cayman dan 718 Boxster Style Edition

Porsche telah mendedahkan versi Style Edition untuk model Porsche 718 Boxster dan 718 Cayman,
dengan ciri spesifik termasuk roda 20-inci dari 718 Spyder dengan Porsche crest pada penutup hab roda. Style Edition ini boleh dibezakan dengan corong paip hitam dan perkataan Porsche dalam rona perak berkilat pada bahagian belakang. Khas untuk 718 Boxster, tingkap sisinya juga tertera nama model ini dengan corak timbul.

718 Boxster Style Edition yang anda lihat menerusi foto ini diberikan warna luaran Ruby Star Neo, di mana warna Ruby Star ini pertama kali dilihat pada Porsche 911 Carrera RS generasi 964.

Di dalamnya, Style Edition menerima upholstery kulit hitam dengan jahitan kontras Chalk, ambang pintu keluli tahan karat iluminasi dan Porsche crest pada bahagian perehat kepala. Kelengkap standard yang diberikan untuk 718 Boxster dan 718 Cayman Style Edition termasuklah ParkAssist, tempat duduk dan roda stereng dengan fungsi pemanas, jahitan kontras Chalk untuk alas lantai dan Power Steering Plus.

Kedua-dua 718 Cayman dan 718 Boxster Style Editions dibangunkan dari model asas 718 Cayman dan 718 Boxster dengan enjin 2.0 liter pengecas turbo empat-silinder petrol yang mampu memberikan kuasa hingga 300 PS dan tork 380 Nm. Enjin ini dipadankan dengan kotak gear manual enam-kelajuan secara standard, sementara kotak gear PDK tujuh-kelajuan diberikan secara pilihan. Kedua-dua model ini mampu dipecut dari 0-100 km/j dalam 5.1 saat (4.7 saat dengan PDK) dan kelajuan maksimum mampu dicapai pada 275 km/j.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required