Volkswagen Cares untuk pelanggan dilancarkan

Volkswagen Cares Programme-06

Volkswagen Malaysia telah melancarkan program Volkswagen Cares yang pertama iaitu satu siri bengkel kereta secara percuma yang eksklusif untuk para pemilik kenderaan Volkswagen. Ia dianjurkan di Volkswagen Wearnes Sg Besi dan telah dihadiri oleh 12 orang pemilik kenderaan Volkswagen.

Program Volkswagen Cares dibangunkan sebagai usaha untuk meningkatkan dan menambah baik pengalaman pemilikan pelangan Volkswagen. Program percuma ini akan dianjur dan dijalankan oleh para pengedar Volkswagen yang mengambil bahagian untuk para pelanggan masing-masing.

Sesi pada hari ini dikendalikan oleh Alex Chen, Pengurus Servis, Simon Chin, Penolong Pengurus Wearnes Automotive dan Charles Lim, Pengurus Besar perkhidmatan selepas jualan Wearnes Automotive.

Sesi yang terdiri daripada dua bahagian itu melibatkan silibus yang bersifat teori. Ia merangkumi aspek keselamatan, tip-tip menjimatkan bahan api, langkah-langkah keselamatan anak-anak yang betul serta apa yang perlu dilakukan dalam situasi kecemasan.

Malah, penerangan lanjut mengenai perbezaan ciri yang ada pada kenderaan Volkswagen dan bagaimana ia boleh digunakan sepenuhnya untuk manfaat para pemiliknya juga ada diberikan. Demonstrasi secara amali berkaitan tip-tip penyelenggaraan dan pemeriksaan mudah turut ditunjukkan oleh juruteknik selepas jualan yang terlatih.

Selain itu, topik mengenai keselamatan dan penjimatan bahan api turut dibawakan. Begitu juga dengan aspek keselamatan seperti kawalan kelajuan, ABS, EBD dan ESP, turut diperbincangkan.

Pengarah Urusan Volkswagen Group Malaysia, Armin Keller berkata, “Volkswagen Malaysia berbesar hati untuk mengumumkan inisiatif ini. Kami percaya dengan memperkasakan para pemilik dengan pengetahuan, kesedaran dan ilmu yang betul bersama usaha Volkswagen, kami mampu meningkatkan pengalaman pemilikan mereka secara keseluruhannya.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required