Perodua Myvi ditawarkan rebat RM3k – Std G, Advance

2015_Perodua_Myvi_Facelift_Premium_X_vs_Advance_-01

Memasuki tahun 2016, kita dapat lihat beberapa jenama kenderaan seperti Honda, Toyota, Lexus, Kia, Peugeot, Citroen, Audi dan Mitsubishi telah menaikkan harga model kenderaan masing-masing. Pada pertengahan Februari lalu pula, Proton mengambil langkah yang sama dan hari ini Nissan juga
telah mengumumkan bakal menaikkan harga mulai April ini,

Walau bagaimana pun terdapat juga beberapa model kereta seperti Mercedes-Benz C-Class, BMW 1-Series dan BMW 3-Series diturunkan harganya, hasil daripada cukai insentif Kenderaan Cekap Tenaga (EEV).

Walau pun turut terkesan dengan kesan kemerosotan pertukaran mata wang asing, setakat ini, Perodua juga masih belum membuat keputusan untuk mengikuti jejak langkah pengeluar kereta lain yang menaikkan harga. Bahkan, suatu yang ‘mengejutkan’ kerana Perodua kini menawarkan “penebusan tunai” sebanyak RM3,000 bagi model Myvi. Promosi ini berlangsung sepanjang Mac 2016. Difahamkan ia hanya untuk varian terpilih sahaja iaitu Standard G dan Advance.

Bagi Myvi 1.3 standard G, harga atas jalannya bermula RM40,862 bagi manual dan RM43,862 untuk auto, termasuk insurans, sebelum diskaun. Manakala Myvi 1.5 Advance pula dengan harga RM57,968 untuk solid dan RM58,368 bagi metalik.

GALERI: Perodua Myvi 1.3 Standard G

GALERI: Perodua Myvi 1.5 Advance

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required