Yamaha Ego Avantiz sah dijual pada harga RM5,717

2016 Yamaha Avantiz Ego -8

Baru saja dilancarkan beberapa minggu lalu dengan harga anggarannya, Hong Leong Yamaha Motor (HYLM) hari ini mengesahkan harga jualan bagi model Yamaha Ego Avantiz 125cc iaitu RM5,717. Harga berkenaan termasuk GST, namun tidak termasuk insurans, cukai jalan dan pendaftaran nombor plat.

Yamaha Ego Avantiz, sebuah skuter peringkat kemasukan bagi Yamaha, dikuasakan oleh enjin 125cc Single Overhead Camshaft (SOHC), sistem suntikan minyak, sejukan udara dan teknologi BlueCore. Ia disifatkan mampu memberi janaan kuasa yang padu bagi saiznya, yang menyumbang kepada pengalaman tunggangan menyeronokkan, sesuai dengan imej yang ingin ditampilkannya.

Antra ciri-ciri menarik lain bagi model Ego Avantiz adalah seperti berikut:

  • Penggayaan agresif dengan lampu depan LED boleh laras yang lebih terang
  • Rekaan lampu brek moden
  • Palang pemegang tempat duduk pembonceng lebih ergonomik
  • Ruang simpanan berkapasiti 14 liter
  • Penggunaan brek cakera di bahagian depan

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required