Kia Xtra Bonanza winners

Naza Kia Malaysia bakal menaja sepenuhnya pemenang-pemenang bagi program kesetiaan pelanggan Kia Go-Xtra Service Bonanza 2016 ke Korea Selatan. Program yang dimulakan sejak 2012 dan memasuki edisinya yang kelima itu menawarkan satu hadiah utama, satu hadiah tempat kedua dan 10 hadiah saguhati kepada pemenang bertuah.

Pemenang hadiah utama, Jasni B Mohamed Yusoff menerima tajaan perjalanan lima hari empat malam sepenuhnya ke Seoul, Korea Selatan untuk dua orang serta baucar servis Kia bernilai RM500. Hadiah tempat kedua pula dimenangi oleh Rofinaz Fadzil, yang turut menerima tajaan perjalanan ke destinasi sama untuk dua orang. 10 pemenang saguhati pula akan menerima baucar servis Kia bernilai RM500.

Kempen kesetiaan pelanggan itu dianjurkan dari 15 Mei hingga 31 Julai lalu. Pelanggan yang menghantar kenderaan Kia mereka untuk servis di pusat servis sah jenama itu layak menyertainya. Hanya perlu dapatkan borang penyertaan, isikannya dan hantar.

Sepanjang tempoh kempen berlangsung, kenderaan Kia yang didaftarkan pada 2011 dan sebelumnya menikmati potongan harga 30% bagi mana-mana alat ganti, manakala kenderaan Kia yang didaftarkan dari 2012 ke atas pula diberi potongan harga 15% bagi alat ganti.

“Kempen ini, yang kami anjurkan sejak 2012, adalah sebagai tanda terima kasih Kia kepada pelanggan setianya di atas sokongan berterusan yang diberikan selama ini. Pemenang-pemenang bertuah ini juga akan berpeluang melihat sendiri bagaimana Kia membangunkan produknya, dengan kunjungan ke pusat R&D ketika di sana nanti,” jelas Ketua Naza Kia Malaysia Sdn Bhd, Nazman Yusof.