KESAS beri 10% diskaun tol di LSA pada 31 Ogos ini

KESAS highway

Konsortium Expressway Shah Alam Selangor Sdn Bhd (KESAS) tekah mengumumkan pemberian diskaun tol sebanyak 10% bagi pengguna kenderaan kelas satu di Lebuhraya Shah Alam (LSA) pada 31 Ogos ini.

Menurut CEO syarikat konsesi terbabit, Imran Gulcharan Abdullah, tawaran tersebut adalah sempena meraikan sambutan Hari Kebangsaan ke-59 itu. Ia akan bermula pada jam 12.01 tengah malam hingga 11.59 malam pada tarikh berkenaan, laporan Bernama.

Di mana pengguna kenderaan kelas satu akan menikmati pengurangan kadar sebanyak 20 sen dengan transaksi pembayaran elektronik di LSA.

Menurut Imran, dianggarkan hampir 265,000 pengguna LSA akan menikmati manfaat dengan sejumlah RM53,000 subsidi tol yang ditawarkan pada sambutan kemerdekaan kali ini.

Katanya sejak dilaksanakan dari tahun 2010 hingga tahun lalu, KESAS telah membelanjakan sejumlah RM1.5 juta susbsidi tol untuk dinikmati oleh pengguna LSA setiap kali musim perayaan utama di Malaysia.

“Penerimaan baik dan sokongan pengguna LSA dengan pelaksanaan kutipan tol secara elektronik (ETC) sepenuhnya sejak dilaksanakan pada 2 Mac lalu banyak membantu kelancaran transaksi pembayaran dan menjimatkan masa.

“Sehubungan itu diskaun yang diberikan adalah tanda penghargaan KESAS dan ucapan terima kasih kepada pengguna LSA,” katanya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required