ktm-komuter-2

Sempena sambutan Citrawarna 2016 di Dataran Merdeka pada 25 September iaitu Ahad ini, Keretapi Tanah Melayu Bhd (KTMB) akan melanjutkan perkhidmatan komuter.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh KTMB, pada Ahad dan Isnin ini, waktu operasi di lima stesen iaitu di stesen Putra, Bank Negara, Kuala Lumpur, KL Sentral dan Bandar Tasik Selatan, akan dilanjutkan sehingga jam 1 pagi, laporan Bernama.

Di mana jadual tren tambahan adalah dari Putra ke Pelabuhan Klang (12.49 tengah malam dari stesen Putra), Putra ke Sungai Gadut (12.54 tengah malam dari stesen Putra) dan KL Sentral ke Rawang (1 pagi dari stesen KL Sentral). Ia dilanjutkan khusus bagi memberi kemudahan pengangkutan kepada orang ramai yang ingin menyaksikan pelbagai acara sempena sambutan Citrawarna 2016 di Dataran Merdeka.

Dalam masa yang sama, pengguna juga dinasihatkan membeli tiket dua hala atau menggunakan kad Touch n Go bagi memudahkan perjalanan pergi dan balik. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pusat Panggilan KTMB di talian 03-22671200 atau layari Twitter @ktmkomuter.