KTMB umum perkhidmatan komuter dilanjutkan sempena Citrawarna 2016 pada 25 Sept ini

ktm-komuter-2

Sempena sambutan Citrawarna 2016 di Dataran Merdeka pada 25 September iaitu Ahad ini, Keretapi Tanah Melayu Bhd (KTMB) akan melanjutkan perkhidmatan komuter.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh KTMB, pada Ahad dan Isnin ini, waktu operasi di lima stesen iaitu di stesen Putra, Bank Negara, Kuala Lumpur, KL Sentral dan Bandar Tasik Selatan, akan dilanjutkan sehingga jam 1 pagi, laporan Bernama.

Di mana jadual tren tambahan adalah dari Putra ke Pelabuhan Klang (12.49 tengah malam dari stesen Putra), Putra ke Sungai Gadut (12.54 tengah malam dari stesen Putra) dan KL Sentral ke Rawang (1 pagi dari stesen KL Sentral). Ia dilanjutkan khusus bagi memberi kemudahan pengangkutan kepada orang ramai yang ingin menyaksikan pelbagai acara sempena sambutan Citrawarna 2016 di Dataran Merdeka.

Dalam masa yang sama, pengguna juga dinasihatkan membeli tiket dua hala atau menggunakan kad Touch n Go bagi memudahkan perjalanan pergi dan balik. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pusat Panggilan KTMB di talian 03-22671200 atau layari Twitter @ktmkomuter.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required