Renault Captur ditawarkan dengan rebat hingga RM8k

renault-captur-campaign-bm-06

Pengedar sah kenderaan Renault di Malaysia, TC Euro Cars (TCEC) hari ini melancarkan kempen terbaharu bagi model SUV crossover Renault Captur. Bagi pelanggan yang membuat pembelian bagi model berkenaan sepanjang Oktober ini, mereka akan menerima rebat sehingga RM8,000.

Tawaran yang sah hingga 31 Oktober ini turut akan disertakan dengan pakej khidmat penyelengaraan percuma selama tiga tahun atau 60,000 km (yang mana dahulu). Promosi Capture Life, Capture Style, Capture Deals ini hanya bagi pembelian model Captur yang dibuat dalam tempoh yang dinyatakan sahaja.

Renault Captur dikuasakan oleh enjin turbocaj baharu TCe 120 yang dipadankan dengan transmisi Efficient Dual Clutch (EDC) enam-kelajuan yang mampu menyamai prestasi yang dihasilkan oleh enjin 1.8 liter. Penggunaan minyak yang diberikan adalah cekap; 5.4l/100 km.

print-adsfa_r2-01-cropped-bm-850x515

Model ini menjadi antara model utama yang laris dipasaran dunia oleh Renault, dengan hampir 500,000 unit sudah terjual diseluruh dunia dan menjadi SUV kompak paling laris jualannya di Eropah sejak 2013. Bergaya dan sekaligus praktikal, Renault Captur memenuhi keperluan dan kehendak pengguna urban, tertamanya golongan muda.

Sama seperti semua model Renault yang dijual di Malaysia, Captur didatangkan dengan jaminan lima tahun oleh pengeluar tanpa had perbatuan. Jaminan ini diberikan sepenuhnya oleh Renault dan bukan oleh syarikat-syarikat insurans lain. Ini bermakna, terma dan syarat serta alat ganti yang terangkum di dalamnya adalah konsisten dari tahun pertama pemilikan hinggalah ke penghujung tempoh jaminan.

Renault Captur dijual pada harga RM117,200 (atas jalan termasuk GST, tanpa insurans; bagi Semenangjung Malaysia dan pendaftaran persendirian sahaja).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required