AD: Jualan Mega Ulang Tahun Wheelcorp Premium – tawaran eksklusif, pandu uji di Premium Driving Circuit

wheelcorp-850x616

BMW Wheelcorp Premium akan mengadakan acara Jualan Mega Ulang Tahun pada hujung minggu ini, dari 9 hingga 11 Disember dan orang ramai dijemput hadir untuk menikmati tawaran-tawaran istimewa yang disediakan, dengan pulangan yang amat menakjubkan. Pelbagai aktiviti untuk disertai, termasuk mengalami sendiri pemanduan di dalam Premium Driving Circuit hinggalah kepada syiling emas untuk dimiliki.

Sepanjang acara berkenaan berlangsung hujung minggu ini, anda boleh mengambil bahagian di dalam sesi pandu uji dari bilik pameran Wheelcorp Premium Setia Alam menuju Bukit Jelutong, dipimpin oleh pemandu bertauliah BMW di dalam model BMW pilihan anda. Anda juga boleh mempamerkan kemahiran memandu anda di dalam Premium Driving Circuit – litar seumpamanya yang pertama di negara ini. Akan ada lima sesi setiap hari, bermula dari 10 pagi hingga 6 petang.

Selain itu, anda juga boleh memiliki syiling emas BMW Wheelcorp Premium edisi terhad dengan 999.9 keaslian yang bernilai RM3,888 jika anda membeli model-model terpilih BMW. Tawaran seperti ini sangat jarang diberikan. Untuk mendaftar, RSVP kepada Rebekah di talian 017-2618119, atau rujuk laman Facebook rasminya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required