Proton anjur promosi akhir tahun; diskaun sehingga RM8k – libatkan tiga model dengan tawaran berbaloi

Seperti biasa, hujung tahun merupakan antara tempoh popular pengeluar kenderaan di Malaysia mengadakan promosi dengan tawaran yang mengujakan. Proton tidak ketinggalan untuk mengambil bahagian di dalam hal ini; syarikat itu menawarkan potongan harga sehingga RM8,000 serta pakej servis percuma.

Tawaran dan penjimatan paling menarik ialah bagi model Suprima S. Hatchback lima pintu dalam segmen C itu diberikan diskaun RM8,000. Proton Iriz pula kini RM6,000 lebih murah, sementara Preve ditawarkan dengan potongan RM5,000. Ketiga-tiga model ini didatangkan dengan pakej servis percuma selama dua tahun.

Tiada potongan harga bagi model Persona, bagaimanapun ia memang didatangkan dengan pakej servis percuma selama dua tahun. Semua tawaran ini sah bagi kenderaan yang didaftarkan sebelum 31 Disember ini. Selain Proton, pesaingnya Perodua turut mengumumkan tawaran istimewa bagi model-model keluaran jenama itu.

Misalnya, Bezza diberikan diskaun RM5,000. Nampak seperti waktu yang berbaloi untuk mempertimbangkan pembelian kenderaan dari dua pengeluar nasional ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 

Comments

 

Add a comment

required

required