Hyundai Accent 2018 – video teaser pendek disiarkan

Sementara banyak pengeluar memilih Geneva Motor Show dan Chicago Auto Show untuk memperkenalkan kenderaan terbaru, Hyundai pula memilih Canadian Auto Show pada 16 Februari untuk model Accent terbaru.

Sebelum itu, satu video teaser kenderaan ini telah dikeluarkan dan ia boleh dilihat masih mempunyai bentuk sama seperti sebelum ini, tetapi lebih ‘tajam’ dengan lampu depan dan belakang trapezoid, lampu siang LED, dan gril terkini Hyundai.

Tetapi sebenarnya, Accent ini boleh dikira sudah ditunjukkan kepada umum kerana kereta yang sama, diberikan nama Solaris untuk pasaran Rusia dan ia menawarkan kuasa 100 hp melalui enjin petrol 1.4 liter Kappa dan 123 hp daripada enjin 1.6 liter Gamma. Pilihan yang disediakan untuk kotak gear adalah automatik enam kelajuan atau manual enam kelajuan.

Di bahagian dalam, Solaris menggunakan papan pemuka dengan rekaan menyerupai Tucson terbaru, dengan skrin di tengah, berukuran hampir 7 inci, dengan sistem hiburan dan informasi yang mampu disambung dengan aplikasi Android Auto dan Apple CarPlay. Pemanas yang disediakan pada cermin hadapan dan tempat duduk menjadikan kenderaan ini sesuai dengan tempatnya, dan ia lengkap dengan ciri keselamatan seperti beg udara berkembar (boleh dipilih menjadi enam), dan kawalan cengkaman.

GALERI: Hyundai Solaris

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required