Mercedes-Benz Malaysia lancar ibu pejabat baharu

Mercedes-Benz Malaysia lancar ibu pejabat baharu

Pagi ini, Mercedes-Benz Malaysia Sdn Bhd (MBM) telah melancarkan ibu pejabat baharunya, Wisma Mercedes-Benz Malaysia, yang terletak di Bandar Kinrara, Puchong. Kemudahan baharu ini dibina khas untuk menambah pelaburan bagi menyokong aspirasi hab EEV negara. Malahan jenama ini turut mahu meneruskan janji kepada para pelanggan untuk memberikan “Kenderaan Terbaik” dan Pengalaman Terbaik bagi Pelanggan.”

Bangunan setinggi enam tingkat ini turut menerima pengiktirafan sebagai bangunan industri hijau pertama di Subang Jaya dan telah dianugerahkan Pensijilan Emas bagi LEED (Leadership in Energy and Environmental Design).

Mercedes-Benz Malaysia lancar ibu pejabat baharu

Berkeluasan 118,000 kaki persegi, dan dengan pelaburan sebanyak RM74 juta, selain ibu pejabat MBM, wisma ini turut menempatkan Mercedes-Benz Services Malaysia, Daimler TSS GmbH dan Pusat Latihan Mercedes-Benz Malaysia.

“Malaysia merupakan pasaran penting bagi jenama Mercedes-Benz. Tujuan membina kemudahan baharu ini akan membolehkan kami terus konsisten dalam memberikan perkhidmatan, kepakaran dan kebolehpercayaan yang tinggi bagi memenuhi kehendak pelanggan kami, yang mengharapkan standard tertinggi.

“Seperti mana motto perniagaan kami, ‘The Best or Nothing’, kami mahu berikan yang terbaik dalam setiap aspek perniagaan kami,” ujar Dr Claus Weidner, Presiden dan CEO Mercedes-Benz Malaysia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required