Lexus NX facelift diperkenal di Auto Shanghai 2017

Lexus NX facelift diperkenal di Auto Shanghai 2017

Selepas penampilan perdananya tiga tahun lalu di Auto China 2014, Lexus NX kini akan menerima perubahan facelift yang pertama. NX yang dikemaskini itu direncanakan untuk membuat penampilannya juga di China, ketika Auto Shanghai 2017 April nanti, berkongsi pentas dengan LS 500h.

Berikutan pengumuman itu, pengeluarnya turut mendedahkan satu-satunya gambar teaser NX terbaru berkenaan, yang menampilkan lampu utamanya yang diberi rekaan semula. Lampu ada model semasa yang mempunyai LED tiga sebaris telah digantikan dengan satu kluster tunggal yang menyatukan ketiga-tiganya. DRL di bawah dalam bentuk L juga dipendekkan sedikit untuk disesuaikan dengannya.

Selebihnya yang dipersembahkan hanyalah bayangan kepada keseluruhan model berkenaan dalam imej yang terpisah-pisah. Gril bagaimanapun nampak seperti mengekalkan bentuknya pada model sedia ada. Menurut Lexus, NX terbaru ini akan hadir dengan rekaan luaran yang diperkemas, juga dengan peningkatan di bahagian dalaman untuk memberikan lebih keselesaan dan fungsi kepada penumpang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required