MV Agusta buka pusat sehenti di Batu Caves, Selangor

MV Agusta buka pusat sehenti di Batu Caves, Selangor

Setelah dilantik sebagai pengedar rasmi baru untuk motosikal jenama MV Agusta di Malaysia, Moto Varese Asiatic telah membuka sebuah pusat servis dan gaya hidup di Batu Caves, Selangor. Turut hadir pada majlis pembukaan tersebut adalah pengarah bahagian kejuruteraan automotif JPJ, Datuk Ir Mohamad Dalib, pengarah bahagian jualan dan pemasaran MV Agusta, Raffaele Giusta dan pengarah eksekutif DNC Asiatic, Hu Ying.

Selain tiga model yang pernah kami siarkan sebelum iaitu Brutale 800 pada RM87,331, Brutale 1090 pada RM93,691 dan Turismo Veloce 800 pada RM94,751, Moto Varese Asiatic turut mempamerkan model lain termasuk Dragster RR, Turismo Veloce Lusso RC dan F4RR, tetapi harganya masih belum diberitahu. Model edisi khas pula akan dibawa masuk hanya jika terdapat permintaan.

Selain sebagai pusat jualan dan pameran, pusat sehenti tersebut turut menawarkan khidmat servis lengkap untuk motosikal MV Agusta dengan tenaga kerja yang terlatih dan kelengkapan profesional. Ia dibuka dari hari Isnin hingga Jumaat, dari jam 9 pagi hingga 7 malam.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required