Nissan perkenalkan trak dalam versi Midnight Edition

Nissan perkenalkan trak dalam versi Midnight Edition

Untuk pasaran antarabangsa, Nissan kini memperkenalkan trak-trak pikap dalam Midnight Edition – terdiri daripada model Titan, Titan XD dan Frontier – yang hadir dengan pertambahan kelengkapan dengan estetika rekaan yang lebih menonjol. Di Amerika Syarikat, edisi yang sama turut ditawarkan bagi model Altima, Maxima, Murano, Pathfinder, Rogue dan Sentra.

Bagi trak dengan saiz paling besar, Titan dan Titan XD Midnight Edition, ia menampilkan kemasan hitam yang menyeluruh. Ini termasuk pada bahagian gril dan bahagian dalamnya, lampu utama, penyudah lampu kabus, bahagian fender (versi XD sahaja), cermin sisi, pemegang pada pintu dan pemijak, serta rim 20 inci aloi yang digunakan.

Bahagian dalam turut mengikut pendekatan ini; dengan kemasan gelap menghiasi kebanyakan daripadanya. Nissan Titan Midnight Edition ini boleh didapati dalam warna Magnetic Black, Gun Metallic dan Pearl White, serta dalam versi SV/SL serta pacuan 4×4 atau 4×2. Enjin pula menggunakan unit dari Cummins 5.0 liter V8 turbodiesel.

Nissan perkenalkan trak dalam versi Midnight Edition

Bagi model Frontier yang lebih kecil pula, pendekatan yang dikenakan adalah hampir sama seperti yang dilihat pada Titan. Bezanya cuma ia menggunakan rim 18 inci. Ia ditawarkan dalam varian Crew Cab SV 4×2 dan 4×4 dengan transmisi automatik. Pilihan warna pula terdiri daripada Magnetic Black, Gun Metallic dan Glacier White.

Nissan turut menawarkan pakej kemasan ini secara berasingan, walaupun harganya secara purata lebih rendah sebanyak 50% jika dibeli sebagai pakej lengkap. “Lanjutan daripada kejayaan yang diterima oleh Maxima SR Midnight Edition sebelum ini, kami mewujudkan protfolio lengkap barisan model sedia ada dengan edisi yang ditawarkan ini,” jelas Naib Presiden Jualan, Nissan Amerika Utara, Billy Hayes.

Nissan Titan Midnight Edition

Nissan Frontier Midnight Edition

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required