Toyota C-HR akan dipertonton di 1Utama, Johor Bahru

Toyota C-HR akan dipertonton di 1Utama, Johor Bahru

Sekiranya anda ingin menyaksikan lebih dekat crossover terbaru Toyota yang akan dilancarkan tidak lama lagi, iaitu C-HR, UMW Toyota telah mengumumkan tarikh dan tempat sesi pra tonton yang seterusnya. Kenderaan ini akan berada LG Oval Pusat Beli Belah 1 Utama bermula hari ini, 6 September hingga 10 September.

Seterusnya, ia akan dibawa pula ke AEON Tebrau Center Court di Johor Bahru pada minggu hadapan, iaitu 12 September hingga 17 September. Sebelum ini C-HR pernah dipertontonkan di pusat pameran Toyota, pusat beli-belah lain dan festival perlumbaan Toyota Gazoo Racing (TGR) di Stadium Batu Kawan, Pulau Pinang bulan lalu.

Pengunjung juga perlu tahu bahawa kereta yang dipertontokan ini bukanlah mengikut spesifikasi seperti yang akan dilancarkan di Malaysia, tetapi adalah spesifikasi Australia, menggunakan enjin 1.2 liter turbo 8AR-FTS berkuasa 115 PS dan 185 Nm tork. Unit yang akan dilancarkan di Malaysia menggunakan enjin 1.8 liter NA Dual VVT-i dan kotak gear CVT.

Sekiranya tidak berkesempatan, anda boleh menyaksikan galeri penuh serta video tinjauan awal yang telah kami letakkan di bawah ini.


Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required