Caltex perkenalkan siri kereta mainan Justice League

Caltex perkenalkan siri kereta mainan Justice League

Kalau anda memang pengumpul kereta mainan dan peminat berat DC Comics, ini ada berita baik; Caltex akan menawarkan siri model kereta Justice League bagi pemegang kad dan ahli JourneyTM. Bermula dari sekarang hingga 31 Januari 2018, anda boleh mendapatkannya dari stesen minyak Caltex terpilih.

Sebanyak enam model kereta mainan mini berserta adiwiranya ditawarkan. Caranya juga mudah; hanya perlu belanjakan minimum RM25 untuk isian petrol atau diesel di mana-mana stesen Caltex yang terlibat, anda layak membeli model mainan berkenaan pada harga RM15. Bagi pemegang kad ahli Caltex Journey atau B Infinite, mereka juga boleh menebus menggunakan mata terkumpul yang ada.

Caltex perkenalkan siri kereta mainan Justice League

Tapi, ia tak habis dengan enam model kereta sahaja; model ketujuh yang menjadi kereta edisi istimewa Justice League turut beredar dalam jumlah terhad. Ini juga didatangkan sekali dengan kit eksklusif Justice League untuk melengkapkan koleksi anda. Semua ini ditawarkan sekali stok masih ada.

Jadi, kalau berminat, bolehlah cari sendiri di stesen-stesen minyak Caltex yang ada.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required