Perodua Myvi dalam jelmaan render crossover lagi

Perodua Myvi dalam jelmaan <em>render</em> crossover lagi

Dulu pernah ada satu rekaan render yang membayangkan rupa Perodua Myvi crossover, dan sekarang ini muncul lagi satu rekaan pula; siapa lagi kalau bukan dari Theophilus Chin. Memang banyak imej render yang sudah kita saksikan sejak pengenalan Myvi generasi ketiga, tapi yang satu ini tak kalah cantik penampilannya.

Bagi model render terbaru ini, terdapat beberapa ciri yang selalu ada pada model crossover digunakan pula pada Myvi. Ini antaranya termasuk pelindung badan pada bahagian bawah sisinya, serta skid plat warna perak (depan dan belakang) serta rail pada bumbung.

Perodua Myvi dalam jelmaan <em>render</em> crossover lagi

Kedudukan kereta ini juga lebih tinggi, serta menggunaan rekaan mesh baru pada bahagian grilnya, serta kelihatan juga seperti menempatkan lampu DRL LED pada bahagian bawah bampar, dengan kemasan perak – ruang yang biasanya disediakan untuk lampu kabus.

Jadi, apa pandangan anda tentang rekaan crossover Myvi ini? Rasanya akan jadi kenyataan tak versi ini untuk ditawarkan kepada pelanggan?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required