Proton lancar pusat 4S pertama yang telah dinaiktaraf

Proton lancar pusat 4S pertama yang telah dinaiktaraf

Proton telah melancarkan cawangan 4S pertamanya yang dinaiktaraf, yang dikendalikan oleh Setia Gemilang Auto Sdn Bhd, dengan memaparkan wajah baharu yang lebih segar dan terkini. Terletak di Lot 7959, Jalan Batu Tiga (Off Jln Subang), Subang, Shah Alam, cawangan 4S Setia Gemilang ini menandakan satu standard baharu bagi memastikan platform jualan dan perkhidmatan selari dengan model perniagaan syarikat. Malahan ia adalah bagi memberikan pengalaman baharu yang dipertingkatkan kepada para pelanggannya.

Majlis pelancaran telah disempurnakan oleh CEO Proton Dr Li Churong, yang diiringi oleh Timbalan CEO Dato’ Radzaif Mohamed, dan Naib Presiden Jualan dan Pemasaran Abdul Rashid Musa serta Pengarah Setia Gemilang Sdn Bhd Andrew Quek Tze Kean.

“Saya berasa gembira dengan aktiviti penambahbaikan cawangan 4S dan 3S baharu yang sedang dijalankan dengan lancar terutamanya dengan hasil usaha sama yang sangat baik yang diberikan oleh para pengedar bersama pasukan dari Proton. Dengan bahagian luar dan dalam yang diperbaharui serta lebih ceria, pastinya dapat memberikan pengalaman yang lebih menyenangkan buat para pelanggan. Yang paling penting, kami ingin menyampaikan mesej mengenai Proton yang baharu,” ujar Dr Li.


Terletak di kawasan seluas dua ekar, cawangan 4S Setia Gemilang ini dilengkapi dengan ruang pameran yang mampu menempatkan 11 buah kereta, 50 petak tempat letak kereta pelanggan, 15 petak penyelenggaran bersama 14 servis pengangkat, 12 ruang ketuk dan cat, ruang menunggu untuk pelanggan yang mampu memuatkan 30 orang dalam satu masa serta kemudahan WiFi secara percuma.

Menurut Andrew Quek Tze Kean pula, “Cawangan Setia Gemilang telah berjaya dinaiktaraf untuk memenuhi keperluan taraf baharu bagi sebuah cawangan 4S Proton. Dengan gandingan kerjasama, kami mempunyai pasukan utuh dan berpengalaman yang akan memantau operasi harian jualan, servis serta kerja-kerja mengetuk dan cat untuk memastikan pengalaman pelanggan yang optimum. Dengan peningkatan cawangan 4S ini, kami dapat memberikan keperluan yang diingini oleh para pelanggan di sekitar kawasan ini dari segi jualan, penyelenggaran, alat ganti dan juga maklumbalas daripada pelanggan.”

Proton berkata buat masa ini, 82 cawangan telah bersedia dinaiktaraf menjadi pusat 3S atau 4S, setakat 31 Mei tahun ini. Pengeluar kereta nasional ini mensasarkan sebanyak 109 cawangan akan mengambil bahagian dalam program menaiktaraf ini, dengan angka terkini telah mencapai 75%, di mana ia telah berjaya dicapai dalam tempoh lima bulan, iaitu dua bulan awal dari tarikh yang dijangka.


Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required