Iklan Walmart penuh dengan kereta filem nostalgik

Pasaraya besar Walmart sememangnya tidak lagi wujud di Malaysia, tapi kenapa kami menyiarkan berita berkenaan pasaraya ini? Sebabnya, kami tertarik dengan iklan baharu rangkaian runcit tersebut menampilkan begitu banyak kereta-kereta filem dan siri TV yang sangat nostalgik!

Iklan tersebut adalah sempena kempen Walmart yang kini menawarkan khidmat pengambilan percuma – anda hanya perlu membuat pembelian secara atas talian, dan kemudian datang ke tempat parkir pasaraya berkenaan untuk mengambilnya dari pekerja Walmart tanpa perlu keluar dari kereta. Iklan ini menggambarkan bagaimana watak-watak filem yang menggunakan khidmat ini dan datang ke pasaraya tersebut dengan kereta-kereta mereka.

Iklan Walmart penuh dengan kereta filem nostalgik

Antara kereta yang tampil pada iklan ini adalah Batmobile (Suicide Squad 2016), Ecto 1 (Ghost Buster), KITT (Knight Rider), Lightning McQueen (Cars), Mutt Cutts Van (Dumb & Dumber), Mystery Machine (Scooby-Doo), Jeep Jurassic Park, Delorean Time Machine (Back to the Future II) dan Volkswagen Beetle BumbleBee.

Walaupun iklan ini hanya berdurasi satu minit, ia sudah cukup untuk menggamit kenangan kita semasa zaman kanak-kanak dahulu bukan?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required