Volkswagen Alor Setar dinaik taraf menjadi pusat 4S

Volkswagen Alor Setar dinaik taraf menjadi pusat 4S

Volkswagen Alor Setar yang terletak di Aman Central, Kedah Darul Aman, kini telah dinaiktaraf daripada sebuah pusat 3S kepada 4S, termasuk dilengkapi dengan kemudahan badan dan cat. Dikendalikan oleh Lee Motors Autohaus Sdn. Bhd., Volkswagen Alor Setar ini merupakan pusat 4S Volkswagen yang ke 10 di Malaysia.

Bangunan setinggi tiga tingkat yang seluas 35,352 kaki persegi ni turut menempatkan bilik pameran, ruang perkhidmatan selepas jualan dan kemudahan badan & cat yang menawarkan perkhidmatan seperti baik pulih kemalangan, kemasan cat, semburan semula, mengetuk panel, penjajaran chasis dan mengadun cat.

Kemudahan lain termasuk bilik semburan cat, dua ruang persediaan, ruang mengggilap dan kemasan akhir, serta dua ruang pasca-mengangkat. Ruang penjajaran Car-0-Liner ada disediakan dan dikendali oleh tukang ketuk dan cat panel terlatih. Volkswagen Alor Setar juga menggunakan cat berasaskan air yang terbaik di dunia – Cromax Pro Waterbase di Bengkel Badan & Cat tersebut.

Pengarah dan Ketua Pengedar Lee Motors Autohaus, Eugene Lee berkata Lee Motors benar-benar komited untuk menawarkan servis serta kemudahan terbaik kepada pelanggan.

“Matlamat kami adalah untuk menjadi pusat sehenti untuk semua perkara berkaitan Volkswagen di wilayah ini dan membina kepercayaan dalam kalangan pelanggan. Seterusnya meningkatkan pengalaman pemilikan secara keseluruhannya.”

Volkswagen Alor Setar 4S Centre beroperasi dari Ahad hingga Jumaat bermula jam 9 pagi hingga 6 petang dan ditutup pada hari Sabtu serta cuti umum. Waktu bekerja melibatkan urusan jualan, servis serta badan dan cat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required