Husqvarna Svartpilen 701 Style – keluaran unit terhad

Husqvarna Svartpilen 701 Style – keluaran unit terhad

Husqvarna sebelum ini telah pun mendedahkan beberapa model kategori street mereka yang termasuk Vitpilen 401, Svartpilen 401, Svartpilen 701 dan Vitpilen 701 Aero Concept. Kali ini, mereka mendedahkan pula Svartpilen 701 Style, yang dikatakan sudah berada di wakil pengedar global mereka (yang terpilih sahaja).

Ini adalah sebuah model keluaran istimewa, dan selain kemasan premium yang sudah pun dikenali untuk jenama ini, ia turut menampilkan skema warna baru, beberapa naik taraf dan menggunakan gaya badan yang mendapat inspirasi daripada motosikal flat track.

Antara keistimewaan model ini adalah ia dilengkapi dengan rim jenis spoked, cermin sisi di hujung pemegang, peletak kaki dibentuk menggunakan mesin CNC dan lencana aluminium. Selain daripada itu, kelengkapan lain masih sama seperti Svartpilen 701.

Ini termasuklah bahagian enjin iaitu unit satu silinder berkapasiti 692.7 cc bersama padanan kotak gear enam kelajuan dengan klac jenis slipper, mampu menghasilkan kuasa 75 hp dan 72 Nm tork. Bahagian brek pula menggunakan angkup daripada Brembo dan datang dengan sistem ABS.

Kelengkapan lain yang ada pada Svartpilen 701 Style adalah termasuk suspensi WP boleh laras, lampu LED, pendikit ride-by-wire dengan pilihan mod tunggangan, tangki bahan api 12 liter, meter jenis digital serta tempat duduk yang boleh dinaiki oleh dua orang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required