Driven Movie Night: Pas percuma filem <em>Hobbs & Shaw</em>

Siri filem Fast & Furious kembali lagi ke layar perak dengan lanjutan terbarunya, Hobbs & Shaw yang dibintangi oleh Dwayne Johnson dan Jason Statham. Kembara terbaru ini membawa kedua-dua mereka mengelilingi dunia, dan anda boleh ikut serta menontonnya secara percuma dengan peraduan Driven Movie Night.

Sejak awal pertembungan Luke Hobbs (Dwayne), yang merupakan seorang agen Perkhidmatan Keselamatan Diplomatik AS bersama penjenayah terkenal Deckard Shaw (John) juga seorang bekas anggota tentera elit British di dalam Furious 7 pada 2015, suasanan di antara keduanya sentiasa tegang.

Tetapi, selepas Brixton Lore (Idris Elba) muncul, seorang anarkis yang mula mengawal ancaman bio yang boleh mengubah nasib kemanusiaan selamanya, dan disertai pula oleh agen M16 yang berpaling tadah dibawakan oleh Vanessa Kirby yang kebetulan adik kepada Shaw, kedua-dua musuh itu terpaksa bekerja sama untuk menentang musuh baru yang menjengkelkan itu.

Hobbs & Shaw akan mula ditayangkan di panggung pada 1 Ogos ini, tetapi anda berpeluang untuk menontonnya lebih awal pada Rabu, 31 Julai, 9.15 pm di GSC Mid Valley. Kami ingin memberikan lima pasang pas masuk percuma – 10 tiket keseluruhannya – ehsan dari United International Pictures Malaysia.

Anda hanya perlu menonton sedutan filem ini dan jawab dua soalan mudah. Sertai peraduan ini untuk menonton Hobbs & Shaw secara percuma bersama kami!

*Tarikh tutup peraduan ialah pada 23 Julai 2019. Pemenang akan dimaklumkan melalui emel dan SMS pada Rabu, 24 Julai 2019. Keputusan adalah muktamad, sebarang bantahan tidak akan dilayan. Tayangan akan berlangsung pada Rabu, 31 Julai 2019, 9.15pm di GSC Mid Valley. Pemenang perlu menuntut tiket mereka di lokasi berkenaan sejam sebelum tayangan. Oleh kerana lokasi tayangan, peraduan ini terbuka untuk mereka yang berada di Lembah Kelang sahaja.