Perodua Axia 2019 – pelbagai pilihan aksesori GearUp

Perodua Axia 2019 – pelbagai pilihan aksesori GearUp

Perodua Axia 2019 baru sahaja dilancarkan dan seperti biasa, syarikat ini turut mendedahkan katalog aksesori GearUp yang disediakan untuk kereta ini. Pilihannya memang banyak, tapi kita mahu melihat beberapa yang utama untuk model ini.

Untuk mendapatkan nilai yang terbaik, ada dua pakej yang disediakan iaitu Lite dan Utility. Dalam pakej Lite, pembeli akan menerima spoiler belakang serta skirting tepi, yang dijual pada harga RM980. Pergi pula kepada pakej Utility yang berharga RM330, pembeli akan menerima visor tingkap, lapik kaki hitam serta alas tempat letak barangan belakang. Barangan dalam pakej Utility ini dan spoiler belakang juga ada dijual secara berasingan.

Semua enam varian Axia yang baru dilancarkan ini datang secara standard dengan tempat duduk fabrik. Sekiranya mahu sesuatu yang lebih baik, pemilik boleh mendapatkan pembalut tempat duduk PVC yang disediakan dalam dua jenis iaitu Bold (untuk G dan GXtra) dan Trendy (untuk SE, AV dan Style), dengan harga yang sama – RM600. Bold menggunakan warna hitam sepenuhnya manakala Trendy mempunyai jalur merah.

Untuk menambahkan lagi seri pada Axia 2019 ini, pemilik boleh mendapatkan plet tepi pintu yang berharga RM140, pelekat corak gentian karbon untuk tiang pintu tengah berharga RM80 dan pelindung matahari yang berharga RM85.

Antara contoh barangan lain yang boleh anda dapatkan untuk Axia 2019 adalah tempat duduk kanak-kanak (RM785), pemerhati tekanan angin tayar (RM430), penyerap bunyi untuk pintu (RM450) dan hud (RM72), pelindung tepi pintu (RM30), lapik bahagian barangan (RM75) dan pelbagai lagi.

Melalui aksesori GearUp ini, Perodua bukan sahaja menawarkan pilihan untuk menjadikan kenderaan lebih bergaya, malah mudah dimiliki (boleh dimasukkan dalam jumlah pinjaman), kos upah yang selaras dan barang yang berkualiti. Harga yang dinyatakan tadi adalah untuk Semenanjung Malaysia.

GALERI: Perodua Axia GXtra GearUp

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required