Mitsubishi Triton 4×4 Adventure dianjurkan di JB pada 23-24 Nov ini – pandu uji, menang hadiah menarik

Mitsubishi Triton 4×4 Adventure dianjurkan di JB pada 23-24 Nov ini – pandu uji, menang hadiah menarik

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) bakal menganjurkan acara Mitsubishi Triton 4×4 Adventure bertempat di Linear Park, Desa Tebrau, Johor Bahru pada 23-24 November ini dari jam 10 pagi hingga 8 malam. Tiada sebarang bayaran tiket masuk dikenakan, malah pengunjung berpeluang memandu uji trak pikap Triton baharu merentasi beberapa laluan mencabar.

Menurut MMM, antara laluan mencabar yang menanti kunjungan peserta ialah The Devil’s Angle di mana ia melibatkan pemanduan di cerun bukit bagi memahami fungsi Kawalan Menurun Bukit yang terdapat pada Triton baharu. Selain itu, laluan berlumpur pula direka bagi menguji sistem Mitsubishi Motors Super-Select 4WD II dan mod pemanduan off-road dan cabaran Log and Roll untuk merasai sistem suspensi dan keselesaan di dalam kabin Triton baharu ini.

Bukan itu sahaja, pengunjung Triton 4×4 Adventure ini juga boleh mengambil bahagian dalam Mitsubishi Agility Challenge untuk menguji pengendalian Triton baharu. Untuk memenangi cabaran ini, peserta perlu melengkapkan kesemua cabaran termasuk pemanduan slalom, selekoh tajam, ujian maneuvering dan cabaran parkir dengan ruang yang sempit, dengan jangka masa yang paling pendek.

Markah akan diberikan setiap kali peserta dapat melengkapkan cabaran, dan para pemenang berpeluang memenangi wang tunai sehingga RM700 setiap hari. Selain itu, beberapa hadiah menarik juga menanti pengunjung yang menyertai sesi pandu uji, antaranya iPhone 11 dan wang tunai bernilai RM800. Manakala 100 peserta terawal pula bakal menerima minuman Boba Tea dari The Alley. Dan pelanggan yang membayar yuran tempahan sebanyak RM300 untuk mana0mana model Mitsubishi bakal menerima tumbler eksklusif Ralliart.

MMM turut memaklumkan, pelanggan yang menempah dan mendaftar Mitsubishi Triton VGT Adventure X, Triton VGT AT Premium dan Triton VGT MT Premium boleh memilih sama ada kadar pinjaman sehingga 0.88% daripada Maybank atau pun Public Bank sahaja, atau rebat tunai. Tawaran ini sah sehingga 31 Disember 2019. Promosi terkini untuk Triton baharu adalah seperti di bawah.

Mitsubishi Triton 4×4 Adventure dianjurkan di JB pada 23-24 Nov ini – pandu uji, menang hadiah menarik

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required