Pusat pameran Ducati kedua terbesar di Asia Tenggara dibuka di Petaling Jaya – buka setiap hari, lebih selesa

Pusat pameran Ducati kedua terbesar di Asia Tenggara dibuka di Petaling Jaya – buka setiap hari, lebih selesa

Jika dulu terletak di bahagian paling belakang, sekarang pusat pameran Ducati Petaling Jaya telah dipindah di bahagian paling hadapan kawasan Naza Automall. Pusat pameran ini juga diubah suai khas untuk menepati identiti korporat Ducati dan sekarang merupakan pusat pameran Ducati kedua terbesar di Asia Tenggara.

Dengan keluaran 16,339 kaki persegi, pusat pameran baru Ducati ini menempatkan kawasan pameran motosikal terkini jenama Itali tersebut, ruang khas untuk Scrambler, ruang santai serta jualan barangan gaya hidup dan yang berkaitan dengan motosikal.

Di bahagian belakang pula terdapat bahagian servis seluas 5,009 kaki persegi, dengan lapan ruang kerja dan boleh menampung servis untuk sehingga 450 buah motosikal setiap bulan. Pelanggan dan orang ramai yang datang ke pusat pameran ini juga dijanjikan dengan pengalaman yang lebih premium.

Bercakap mengenai rancangan masa hadapan Ducati di Malaysia, timbalan ketua pegawai eksekutif kumpulan automotif Naza Corporation Holdings, Nik Hamdam Nik Hassan memberitahu, “Selain pembukaan pusat pameran Ducati PJ baru ini, kami juga mempunyai perancangan lain untuk menaikkan lagi jenama Ducati di seluruh negara. Ini termasuk pembukaan cawangan pengedar baru di kawasan Selatan menjelang separuh kedua tahun ini.”

Pusat pameran ini dibuka setiap hari dari Isnin hingga Ahad, tetapi dengan waktu operasi yang berbeza. Bagi hari Isnin hingga Jumaat, bahagian jualan dibuka jam 9 pagi hingga 6 petang manakala bahagian selepas jualan ditutup pada pukul 5 petang. Bagi hari Sabtu, bahagian jualan dibuka sehingga jam 5 petang manakala bahagian selepas jualan ditutup pada pukul 1 petang, sementara pada hari Ahad, cuma bahagian jualan dibuka iaitu dari 10 pagi hingga 5 petang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required