AD: Bateri percuma Amaron dalam peraduan “36 Raya-Ready Share & Win” — sertai di Facebook sekarang

Kereta anda perlukan bateri baru selepas jarang-jarang digunakan sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ini? Amaron ingin memberikan lima bateri kereta baru sempena peraduan “36 Raya-Ready Share & Win” yang bermula hari ini (27 April) hingga 15 Mei nanti.

Mudah saja kalau nak ikut serta. “Like” laman Facebook Amaron (Amaron MY) dan ikuti juga mereka di Instagram (Amaron MY), dan kongsikan hantaran berkenaan kepada rakan-rakan anda. Anda boleh melakukan ini seberapa banyak kali yang diinginkan, tetapi capaiannya perlulah disetkan kepada “public”. Di dalam hantaran berkenaan, nyatakan “Mengapa anda pilih bateri Amaron” dalam status anda dan gunakan tanda #amaronisthebest #amaron36 #shareandwin dan #rayaready.

Itu sahaja. Pemenang akan dipilih berdasarkan komen yang paling kreatif dan menerima perkongsian terbanyak di Facebook. Lima pemenang tersebut akan diumumkan di laman Facebook dan Instagram Amaron pada 18 Mei, dan pemenang perlu menghubungi Amaron melalui pesanan peribadi untuk menuntut hadiah.

Amaron 36 RAYA-READY Share & Win Contest 2020?STAND YOUR CHANCE TO WIN 5x Amaron 36 Months Warranty Car batteries this…

Posted by Amaron MY on Ahad, 26 April 2020

Ambil maklum yang peraduan ini hanya terbuka untuk mereka yang tinggal di Semenanjung sahaja, dan tarikh akhir penyertaan ialah pada 11.59pm, 15 Mei 2020. Keputusan juri adalah muktamad.

Tidak berlaku kekurangan bekalan bateri kenderaan dalam pasaran, tetapi apa yang menarik tentang Amaron ini ialah jaminan 36-bulan yang diberikan bagi baterinya (siri 38B20L, 46B24 dan bateri jenis DIN). Ini menurut Amaron merupakan tempoh jaminan yang lebih panjang berbanding 18 atau 24 bulan berbanding bateri pesaing.

Jaminan 36-bulan ini bagaimanapun hanya sah dengan pendaftaran atas talian dari pengedar rasmi Amaron seluruh negara. Jadi, dapatkan bateri anda daripada sumber yang rasmi. Tuntutan jaminan boleh dibuat melalui rangkaian cawangannya. Maklumat lanjut di sini.