Proton umum penuras udara kabin N95 sebagai ciri standard untuk semua model baru bermula hari ini

Proton umum penuras udara kabin N95 sebagai ciri standard untuk semua model baru bermula hari ini

Proton Saga Anniversary Edition yang baru sahaja dilancarkan sebentar tadi sempena ulangtahunnya yang ke-35 hadir dengan penuras udara kabin berstandard N95. Namun menerusi ucapan yang dibuat oleh CEO Proton, Dr. Li Chunrong, ciri tersebut juga sebenarnya telah mula dipadankan pada semua model baharu Proton bermula hari ini.

Ini bermakna penuras udara yang pada mulanya dilengkapkan dalam kabin SUV X70 tersebut turut akan dibekalkan secara standard untuk semua model Proton yang lain termasuk Saga, Persona, Iriz dan Exora yang didaftarkan bermula 9 Julai 2020 tanpa kos tambahan.

Proton umum penuras udara kabin N95 sebagai ciri standard untuk semua model baru bermula hari ini

Namun bagi pemilik Proton sedia ada, anda turut boleh membeli penuras udara N95 baharu ini bagi menggantikan unit sebelumnya dengan harga RM59 tidak termasuk kos pemasangan. Istimewa untuk mereka yang membelinya bermula hari ini sehingga 9 Oktober nanti, penuras udara tersebut akan dijual dengan diskaun 15% iaitu pada harga RM50.15.

Apa istimewanya penuras udara kabin baharu ini? Ia sebenarnya adalah inisiatif dari Geely setelah dunia dilanda pandemik Covid-19. Menurut Proton, Penapis kabin N95 yang baharu ini mampu menyingkirkan 95% partikel bersaiz melebihi 0.3 mikron serta turut menapis 98% debu PM2.5. Oleh itu ia berkesan menghalang kemasukan partikel asap, debu, bakteria dan bahan cemar lain yang akan menghasilkan peredaran udara yang baik dan lebih segar dalam sistem pendingin hawa.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required