Pusat 3S Honda Elmina Motors dibuka di Shah Alam

Pusat 3S Honda Elmina Motors dibuka di Shah Alam

Honda Malaysia dan Elmina Motors telah membuka Pusat 3S Honda yang ke-28 di negara ini, terletak di Kampung Baru Subang, Shah Alam. Fasiliti yang dibangunkan di kawasan seluas 85,377 kaki persegi ini menelan kos pelaburan sebanyak RM22 juta.

Pusat 3S baharu ini memiliki 12 petak penyelenggaraan, empat petak membaiki biasa, dua petak penyelenggaraan tayar, satu petak penyelenggaraan pendingin hawa, dan satu petak elektrikal. Ia membolehkan sejumlah 30 kereta diselenggara dalam masa satu hari.

Fasiliti ini turut menempatkan ruang lounge dengan kemudahan WiFi secara percuma, ruang permainan kanak-kanak, sudut makanan dan minuman, ruang membasuh kenderaan, serta turut menawarkan perkhidmatan memperbaharui cukai jalan dan perlindungan insurans.

Walau bagaimana pun, ruang kanak-kanak dan sudut makanan ditutup buat sementara waktu sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) ini. Malah pelanggan yang mahu menghantar kenderaan masing-masing dinasihatkan agar membuat temujanji lebih awal dan mematuhi langkah-langkah kesihatan yang disyorkan.

Sementara itu, Honda Malaysia berkata pihaknya telah mencatatkan lebih daripada 647,100 bagi penyelenggaraan di bahagian sentral pada tahun 2019, meningkat sebanyak 5.4% berbanding tahun 2018. Pembukaan fasiliti ini dilihat mampu memenuhi permintaan pelanggan yang kian meningkat di bahagian tersebut.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required