Jaminan enam-tahun, kos selenggara percuma hingga 31 Disember sempena ulang tahun ke-100 Mazda

Jaminan enam-tahun, kos selenggara percuma hingga 31 Disember sempena ulang tahun ke-100 Mazda

Sempena ulang tahun ke-100 Mazda tahun ini, Bermaz mengumumkan syarikat itu bakal memberikan pakej jaminan enam-tahun/120,000 km dan penyelenggaraan percuma (termasuk tenaga buruh, alat ganti dan pelincir) bagi pembelian kenderaan baru Mazda (kecuali BT-50) bermula kini hingga 31 Disember 2020.

Tawaran tempoh terhad ini adalah tambahan berbaloi kepada pengecualian SST yang sedang berlangsung ketika ini, yang telahpun menyaksikan penurunan harga kenderaan Mazda sehingga RM8,090 hingga hujung tahun nanti. Cenderahati rasmi Mazda juga akan diberi untuk menarik minat orang-ramai terhadap tawaran ini.

Pada kebiasaannya, Bermaz memberikan tempoh jaminan lima-tahun dan pakej penyelenggaraan percuma sejak awal tahun 2019, yang menjadi naik taraf kepada pakej jaminan tiga-tahun/60,000 km sebelum itu.

Promosi lanjutan jaminan itu bukan satu-satunya cara Bermaz meraikan ulang tahun berkenaan. Pakej aksesori Mazda CX-3 Limited Edition juga telah diperkenalkan bulan lalu; dijual pada harga RM14,500 termasuk pemasangan, pakej berkenaan melibatkan kit penggayaan tambahan, termasuk sub-woofer JBL Basspro Hub 11-inci.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required