Mitsubishi Triton ditawar dengan set berkhemah siap dapur bergerak, rim 20-inci untuk pasaran Jerman

Mitsubishi Triton ditawar dengan set berkhemah siap dapur bergerak, rim 20-inci untuk pasaran Jerman

Gambar yang anda lihat ini bukan Mitsubishi Triton yang menerima peralatan aftermarket pihak ketiga, atau model konsep, sebaliknya ini adalah pakej aksesori rasmi yang ditawarkan oleh Mitsubishi Jerman untuk trak pikap tersebut di pasaran berkenaan.

Triton atau dikenali sebagai Mitsubishi L200 ini ditawarkan dengan peralatan lengkap untuk anda berkhemah di kawasan pedalaman, serta diberikan kit pengayaan yang lebih lasak pada sebelah luar.

Khemah bumbung untuk tidur ditawarkan dan dengan dua pilihan. Jika anda memilih dalam versi bed belakang terbuka, khemah berkenaan terletak di atas bumbung, dan apabila ia dibuka, khemah tersebut akan turut meliputi bahagian bed berkenaan.

Mitsubishi Triton ditawar dengan set berkhemah siap dapur bergerak, rim 20-inci untuk pasaran Jerman

Menurut Mitsubishi, khemah bumbung yang dikenali sebagai GT Pick Up ini boleh dibuka dengan hanya menggunakan pam udara 12-Volt yang dibekalkan, dan ia memberikan ruang tidur sebesar 140×220 cm, serta memberikan pemandangan langit menerusi tingkap yang direka bagi mengelakkan nyamuk masuk ke dalam. Khemah ini ditawarkan pada harga 3,411 euro (RM16,568).

Satu lagi versi khemah adalah dari versi pakej yang lengkap dengan bed belakang tertutup untuk membawa dapur bergerak. Set ini terdiri dari peralatan dapur meliputi dapur gas untuk memasak, singki untuk membasuh boleh lipat, bekas bekalan air 12 liter, ruang memotong bahan dan juga port kuasa elektrik 12-volt.

Mitsubishi Triton ditawar dengan set berkhemah siap dapur bergerak, rim 20-inci untuk pasaran Jerman

Kesemua peralatan dapur ini dapat dikeluarkan dengan mudah dari ruang bed belakang menggunakan sistem gelangsar, dan ia dijual pada harga 3,600 euro (RM17,487). Mitsubishi Jerman juga menawarkan rak bumbung istimewa untuk L200 ini, yang bukan sahaja menyediakan ruang storan tambahan, malah turut dilengkapi dengan khemah sisi yang boleh dibuka dan disimpan dengan mudah.

Untuk penggayaan pula, pemilik boleh memilih set rim aloi bersaiz 20-inci yang berharga 2,726 euro (RM13,241) serta set fender flare dengan lebar tambahan 30 mm berharga 965 euro (RM4,687) bagi melindungi roda yang lebih besar berkenaan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required