Husqvarna kembali dalam pasaran – harga dari RM43k

Husqvarna kembali dalam pasaran – harga dari RM43k

Selepas beberapa tahun senyap dalam pasaran, kini motosikal Husqvarna kembali dijual di Malaysia dengan pra tontonnya dilakukan dalam satu acara hujung minggu lalu. Pilihan model pula cuma ada tujuh dan terdiri daripada pelbagai kategori.

Untuk kategori Enduro, pilihan yang diberi untuk model yang menggunakan enjin dua lejang adalah TE250i dan TE300i sementara untuk model empat lejang pula terdapat FE250. Selain daripada itu, Husqvarna Malaysia juga menawarkan model versi istimewa TE300i Rockstar Edition dan FE350 Rockstar Edition.

Bagi kategori Motocross dan Supermoto, hanya ada satu pilihan yang disediakan untuk setiap satunya iaitu FC250 dan FS450. Harga untuk semua model ini masih belum disahkan tetapi menurut wakil Husqvarna Malaysia, ia akan berada antara RM43k hingga RM50k untuk model biasa dan RM58k untuk model Rockstar Edition.

Perincian penuh penawaran model serta harga sebenar hanya akan diberitahu semasa pelancaran rasmi yang akan berlaku tidak lama lagi dan Husqvarna Malaysia juga memberitahu pelanggan boleh mendapatkan khidmat teknikal, servis serta alat ganti melalui Eurotech Wheel Distribution dan rangkaian pengedarnya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required