Yamaha 135 LC diperkenalkan dalam warna baru – RM6,868 untuk warna biasa dan RM7,118 warna emas

Yamaha 135 LC diperkenalkan dalam warna baru – RM6,868 untuk warna biasa dan RM7,118 warna emas

Hong Leong Yamaha Motor Sdn Bhd telah memperkenalkan warna baru untuk model terkenal 135 LC, yang kini ditawarkan kepada pasaran dalam pilihan warna biru, merah dan cyan. Untuk tiga pilihan warna ini, harga jualannya adalah RM6,868 sementara satu lagi warna baru iaitu Stealth Gold dijual pada harga RM7,118 (tidak termasuk insurans).

Selain daripada warna baru ini, tiada yang berubah pada motosikal ini, di mana ia keseluruhan panel badannya masih lagi sama dan dikuasakan enjin satu silinder 134 cc bersama transmisi empat kelajuan untuk menghasilkan kuasa 12 hp dan 11.79 Nm tork.

Enjin dengan sistem penyejukan cecair dan penyampaian bahan api menggunakan karburator ini sebenarnya sudah digunakan sejak model 135 LC generasi pertama lagi dan didatangkan dengan pemula jenis tendang dan juga elektrik.

Kelengkapan lain pada 135 LC adalah termasuk rim 17 inci dengan tayar 70/90 di hadapan dan 80/90 di belakang, brek cakera di hadapan, brek dram di belakang, lampu jenis halogen, tangki bahan api 4.0 liter dan gear yang boleh dimasukkan tanpa klac tangan.

Untuk model baru ini juga, HLYM akan memberikan kunci cakera yang bernilai RM100 secara percuma untuk setiap pembelian dan jaminan yang diberikan adalah selama dua tahun atau 20,000 km.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 

Comments

 

Add a comment

required

required