Lorong kiri, kecemasan antara Putrajaya ke Plaza Tol Putrajaya/ELITE tutup sebulan mulai 21 Feb – PLUS

Lorong kiri, kecemasan antara Putrajaya ke Plaza Tol Putrajaya/ELITE tutup sebulan mulai 21 Feb – PLUS

PLUS Malaysia Berhad (PLUS) telah mengumumkan lorong kecemasan dan lorong kiri di antara Putrajaya ke Plaza Tol Putrajaya/Lebuh raya ELITE di KMP2.2 hingga KMP2.0 (Arah Utara) di Lingkaran Putrajaya akan ditutup selama sebulan kepada semua kenderaan mulai jam 10 malam, 21 Februari sehingga 5 pagi pada 22 Mac 2021. Ia adalah bagi membolehkan kerja-kerja penyelenggaraan jalan berkenaan dilaksanakan dengan lancar.

Menurut PLUS, lorong kanan di laluan terbabit masih boleh dilalui oleh semua kenderaan. Justeru, pengguna lebuhraya yang menghala ke Plaza Tol Putrajaya/Lebuh raya ELITE dinasihatkan supaya merancang perjalanan mereka dengan menggunakan Aplikasi PLUS untuk mendapatkan maklumat trafik terkini melalui paparan CCTV yang disediakan.

Dalam masa yang sama, para pengguna juga dinasihatkan supaya mematuhi semua papan tanda trafik serta arahan yang dikeluarkan oleh kakitangan PLUS ketika melalui kawasan terbabit.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required