AD: Mercedes-Benz AgileCare Financing sediakan pengalaman pemilikan penuh nilai – dari RM2,588

Dengan teknologi moden dan rekaan yang bergaya, Mercedes-Benz berada di hadapan untuk menyediakan pengalaman pemanduan yang tersendiri. Tidak kira sama ada sedan atau SUV, pastinya terdapat model Mercedes-Benz yang sesuai untuk gaya hidup anda, serta pelan pembiayaan yang sama dinamik.

Melalui AgileCare Financing, setiap aspek diubah secara khas untuk memastikan anda mendapat jaminan prestasi, nilai, manfaat serta ketenangan minda semasa memandu. Dengan program ini, anda akan menikmati semua manfaat Agility Financing, termasuk bayaran bulanan berpatutan, pilihan waktu tamat perjanjian fleksibel dan nilai masa hadapan yang terjamin untuk Mercedes-Benz anda.

Kelebihannya adalah jelas, kerana anda boleh menikmati Mercedes-Benz anda tanpa perlu risau tentang susut nilai atau bagaimana mahu menjualnya apabila perjanjian sudah tamat. Pada masa itu, anda boleh memutuskan apa yang mahu dibuat, dengan beberapa pilihan yang fleksibel.

AD: Mercedes-Benz AgileCare Financing sediakan pengalaman pemilikan penuh nilai – dari RM2,588

Walaubagaimanapun, AgileCare Financing bukan setakat menjaga kepentingan kewangan anda sahaja. Program ini juga datang dengan satu lagi tahap jaminan, dengan menambah pakej servis kompak sepanjang tempoh pemilikan anda demi memberikan lebih ketenangan.

Dengan semua ini dalam satu pakej, kenderaan anda akan sentiasa terjaga, dengan penggunaan alat ganti asli untuk empat servis bersepadu dan semuanya dilakukan oleh pakar teknikal yang mempunyai kelayakan. Kenderaan yang terjaga baik dapat memastikan harga jualan semulanya lebih tinggi daripada biasa, dan ini adalah satu berita baik untuk mengekalkan nilai kenderaan Mercedes-Benz anda.

Bukan setakat itu, AgileCare Financing juga datang dengan program MobilityPlus, yang membenarkan anda untuk sentiasa bergerak meskipun kereta Mercedes-Benz anda sedang berada di pusat servis berdaftar* untuk kerja penyelenggaraan.

AD: Mercedes-Benz AgileCare Financing sediakan pengalaman pemilikan penuh nilai – dari RM2,588

Pelan AgileCare Financing bermula pada RM2,588 untuk GLA 200, RM2,788 untuk GLB, RM4,088 untuk GLC 300 dan RM3,788 untuk C 300. Daftar untuk mana-mana model ini dan anda layak untuk mendapat kad petrol RM888 secara percuma.

Tawaran istimewa ini sah dari sekarang hingga 31 Mac 2021, dan jika anda mahukan maklumat lanjut, anda boleh menghubungi Mercedes-Benz Autohaus yang berhampiran. Selain daripada itu, anda juga boleh mendaftarkan minat untuk AgileCare Financing dan wakil yang terlatih akan menghubungi anda.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.