VIDEO: Edisi khas Honda 1 Million Dreams; Jazz, City, Civic, Accord, BR-V, HR-V, CR-V untuk dimenangi

Sehingga 24 Mac 2021 ini, anda berpeluang untuk memenangi model edisi khas Honda 1 Million Dreams, sebuah kempen yang dianjurkan oleh Honda Malaysia sebagai tanda terima kasih kepada pelanggannya sempena mencecah angka 1,000,000 juta unit kenderaan jenama itu di pasaran tempatan.

Tujuh model edisi khas yang terlibat ialah Jazz, City, Civic, Accord, BR-V, HR-V dan CR-V. Hanya ada satu unit bagi setiap model berkenaan untuk direbutkan. Keistimewaan yang ditampilkan ialah semua unit ini menggunakan warna putih berkilau dengan kemasan hitam dan merah sebagai perinciannya. Ini juga merupakan kerja mengecat berkualiti tinggi — termasuk bahagian bumbung hitam — dan bukannya sekadar menggunakan pelekat.

Menempah dan mendaftar sebuah kenderaan baru Honda dalam tempoh kempen ini akan memberikan anda peluang terbesar untuk menang, masing-masing dengan tiga dan empat penyertaan. Dan, jika anda menggunakan aplikasi HondaTouch, semua kelayakan penyertaan itu meningkat lima kali ganda.

Selain itu, anda juga boleh memperoleh penyertaan dengan cara bermain permainan 1 Million Dreams di laman web rasmi Honda Malaysia, memandu uji kereta Honda atau menghantar kereta Honda anda untuk servis di pengedar sah. Borang penyertaan pula boleh dihantar melalui pengedar sah Honda ataupun laman web rasmi. Selain itu, hadiah-hadiah lain turut ditawarkan melibatkan kerjasama dengan Shoppee, Watsons dan Cuckoo, dengan keseluruhan habuan bernilai RM1 juta.

Edisi Khas Honda 1 Million Dreams

Honda Jazz

Honda City

Honda Civic

Honda Accord

Honda HR-V

Honda CR-V

Honda BR-V

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required