ACE 2021 – tempah atas talian dan nikmati tawaran yang sama, berserta baucar bernilai RM2,550

ACE 2021 – tempah atas talian dan nikmati tawaran yang sama, berserta baucar bernilai RM2,550

Acara jualan kenderaan paultan.org Auto Car Expo (ACE) 2021 yang ditaja bersama oleh Carsome akan berlangsung esok dan lusa di Pusat Konvensyen Setia City (SCCC). Di sana, anda boleh menikmati pelbagai tawaran menarik oleh pelbagai jenama, serta baucar bernilai RM2,550 sekiranya anda tergolong dalam 200 orang pertama yang membuat pembelian kenderaan baru.

Tetapi bagaimana pula sekiranya Setia Alam agak jauh atau anda berada di negeri lain? Jangan risau kerana anda juga boleh membeli kenderaan atas talian, melalui laman web acemalaysia.my. Semua tawaran dan promosi yang dibuat di ACE juga boleh dinikmati melalui pembelian atas talian.

Caranya, layari acemalaysia.my, pilih jenama yang diminati, dan anda seterusnya boleh berhubung melalui WhatsApp dengan wakil jualan (SA) yang berada di acara itu. Anda boleh bertanya sebarang soalan dengan SA ini, termasuklah promosi yang mereka berikan.

ACE 2021 – tempah atas talian dan nikmati tawaran yang sama, berserta baucar bernilai RM2,550

Bagaimana pula dengan bayaran? Kami tidak akan menerima sebarang bayaran, dan tujuan sebenar ACE Online dibuat adalah untuk menghubungkan anda dengan SA. Anda perlu mengikut arahan mereka dan membuat tempahan serta bayaran kepada syarikat kereta tersebut. Apabila selesai, SA yang berada di SCCC akan pergi ke pihak pengurusan paultan.org untuk mendaftar jualan tersebut, dan mengumpul baucar bagi pihak anda (sekiranya anda dalam 200 orang pertama). Apabila nama anda telah didaftar anda juga layak untuk menyertai cabutan bertuah.

Selain daripada promosi yang disediakan oleh jenama yang menyertai acara ini, serta baucar bernilai RM2,550 daripada paultan.org untuk 200 orang pertama yang membeli kenderaan baru, mereka yang menggunakan platform online ini juga akan dimasukkan dalam cabutan bertuah yang memberi peluang untuk memenangi hadiah termasuk telefon bimbit bernilai RM2,300 setiap satu dan pakej percutian bernilai RM10,000!

Antara jenama yang menyertai ACE 2021, dengan pelbagai promosi adalah termasuk Ford, Toyota, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Mitsubishi dan Volkswagen. Bagi jenama premium, terdapat Lexus, BMW dan MINI. Anda juga berpeluang untuk melihat kereta lumba MSF Racing waktu acara ini!

ACE 2021 – tempah atas talian dan nikmati tawaran yang sama, berserta baucar bernilai RM2,550

Memandangkan kita masih dalam tempoh pandemik, kami akan mengambil semua langkah berjaga-jaga yang dirasakan perlu untuk memastikan keselamatan semua. Pengunjung diwajibkan memakai pelitup muka sepanjang masa dan bacaan suhu badan akan diambil serta dipastikan berada di bawah 37.4ºC sebelum masuk. Anda juga perlu mengimbas kod QR dan mendaftar melalui aplikasi MySejahtera bagi tujuan memudahkan pengesanan kontak sekiranya perlu.

Sebagai usaha tambahan, semua individu wakil penjual yang ada untuk acara ini akan memakai pelindung muka selain pelitup muka biasa. Semua permukaan sentuhan yang utama, termasuk pada kenderaan yang dipamer serta pandu uji, akan disanitasi secara kerap. Kami akan menyediakan cecair sanitasi tangan di lokasi, dan menggalakkan semua pengunjung untuk membawa cecair mereka sendiri dan juga basuh tangan dengan kerap.

Kami juga akan mengenakan had hanya seramai 1,200 orang di dalam dewan pameran dalam satu-satu masa. Kami mengambil keputusan untuk mengurangkan lagi jumlah berkenaan — berbanding 1,700 orang yang dibenarkan oleh SCCC berpandu kepada 50% orang sebagai pematuhan SOP semasa yang ditetapkan kerajaan — bagi memastikan keselamatan semua. Sebaik memasuki dewan pameran, pengunjung diwajibkan mematuhi panduan jarak sosial selamat. Kanak-kanak di bawah usia 12 tahun dan warga emas berusia 60 tahun tidak akan dibenarkan masuk.

Klik di sini untuk maklumat lanjut berkenaan ACE 2021

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required