Subaru Forester bakal diberikan varian Wilderness

Subaru Forester bakal diberikan varian Wilderness

Awal Mac lalu, Subaru telah melancarkan Outback Wilderness, dengan menampilkan beberapa ciri modifikasi yang berkeupayaan untuk dilenjan dalam pemanduan off-road. Terkini, Subaru telah menunjukkan satu lagi model yang bakal menerima sentuhan Wilderness, dan bayangan yang diberikan adalah model Forester.

Menerusi kedua-dua foto teaser berkenaan, kita tidak dapat melihat lebih banyak perincian untuk model akan datang tersebut, tetapi kedudukan cermin sisi benar-benar memberikan bayangan yang lebih tepat. Di mana model semasa Forester, kedudukan cermin sisinya ditempatkan pada garisan karakter di bawah belt line.

Selain itu, Forester juga merupakan model Subaru paling laris di Amerika Syarikat, diikuti dengan Outback. Jadi, sudah tentu kedua-dua model berkenaan layak diberikan penawaran varian Wilderness terlebih dahulu berbanding model lain dalam barisannya.

Subaru Forester bakal diberikan varian Wilderness

Dengan menjangkakan Forester bakal hadir dengan varian Wilderness, teaser ini juga memaparkan lencana berkaitan dengannya, tayar dan roda yang lebih bersesuaian keupayaan untuk pemanduan off-road. Selain itu, Subaru juga akan memberikan sedikit peningkatan termasuk larasan suspensi yang dipertingkatkan, roda yang lebih spesifik dan juga menampilkan skid plate. Untuk lonjakan kuasa, seperti Outback, tiada perubahan dilakukan pada enjinnya.

Buat masa ini, tiada tarikh pelancaran rasmi yang diumumkan, namun mungkin juga ia akan berlangsung dalam masa terdekat ini. Selain itu, terdapat kebarangkalian yang Subaru bakal menampilkan varian Wilderness untuk barisan SUV dan crossover kelahirannya yang lain.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required