MV Agusta Brutale 1000 Nurburgring – terhad 150 unit

MV Agusta Brutale 1000 Nurburgring – terhad 150 unit

MV Agusta telah memperkenalkan satu lagi model keluaran terhad, iaitu Brutale 1000 Nurburgring, dengan harga bermula 39,900 euro (RM192,900) di Eropah. Model yang menggunakan asas daripada Brutale 1000RR ini akan dikeluarkan sebanyak 150 unit sahaja, dan setiap satu akan diletakkan dengan plet nombor keluaran di panel tepi.

Keistimewaan model ini bermula pada grafiknya, yang menggunakan rekaan khas gabungan warna perak dan merah, sementara rim pula menggunakan unit gentian karbon berwarna gangsa daripada BST.

Bagi mendapatkan kepuasan penuh, MV Agusta menyediakan kit lumba untuk model istimewa ini, di mana ia terdiri daripada sistem ekzos titanium berserta muncung pendek daripada SC project, ECU khas serta tambahan barangan gentian karbon di beberapa bahagian.

Motosikal ini dikuasakan oleh enjin empat silinder 998 cc bersama padanan transmisi enam kelajuan dengan quickshifter, dan mampu menghasilkan 208 hp pada 13,000 rpm serta 116.5 Nm tork pada 11,000 rpm. Suspensi Ohlins yang dipasang pada motosikal ini boleh dilaras secara elektronik.

Pelbagai sistem elektronik turut diberi secara terus pada model ini, termasuk empat tahap kawalan tork, lapan tahap kawalan cengkaman, wheelie control, launch control, sambungan bluetooth, cruise control serta engine control melalui aplikasi MV Agusta.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required