myTukar AutoFair 2022 hujung minggu ini – lebih 1,000 kenderaan terpakai, pelbagai tawaran, hadiah menarik

myTukar AutoFair 2022 hujung minggu ini – lebih 1,000 kenderaan terpakai, pelbagai tawaran, hadiah menarik

Acara myTukar AutoFair 2022 telah pun bermula hari ni di myTukar Retail Experience Centre, Puchong Selatan dan akan berlangsung sehingga 9 Januari ini (Ahad). Acara ini dikatakan sebagai acara jualan kenderaan terpakai terbesar di Malaysia, dengan melibatkan lebih 1,000 buah kenderaan pelbagai jenama dari kategori bajet, hinggalah premium.

Semasa tinjauan ke acara itu, kami dapati penganjur telah mengambil inisiatif mengasingkan kenderaan mengikut negara pengeluar seperti Jepun, Eropah dan Korea, menjadikan pengunjung lebih mudah untuk mencari kenderaan yang dimahukan.

Selain model yang sudah sememangnya popular, kami juga menjumpai beberapa model yang boleh menarik perhatian kaki kereta seperti Honda S660 dan Subaru BRZ, dan kedua-duanya datang dengan transmisi manual! Berhampiran dengannya pula terdapat model Lexus RC coupe dan Bentley Continental GT.

Kereta lain yang menarik perhatian kami adalah Proton Iriz berwarna hijau yang telah direndahkan dan menggunakan transmisi manual, serta Perodua Myvi facelift 2015 dengan nombor pendaftaran TU 51. Bagi yang mencari kereta hatchback kompak selain jenama Proton dan Perodua, ada juga beberapa Kia Picanto yang kami temui di kawasan pameran.

Cabang perniagaan kenderaan terpakai di bawah Sime Darby Motors (SDM), iaitu Sime Darby Auto Selection (SDAS) turut menyertai acara ini, dengan membawa bukan sahaja model jenama BMW (melalui Auto Bavaria), Hyundai, Jaguar, Land Rover dan Ford, tetapi juga beberapa jenama lain.

Setiap kenderaan yang dibeli waktu acara yang berlangsung sehingga 9 Januari ini akan datang dengan lanjutan tempoh jaminan setahun dan juga servis setahun percuma; ini jarang ditawarkan untuk kenderaan terpakai sebelum ini. Dan, jika merasakan kereta itu tidak sesuai dengan anda selepas pembelian, ada jaminan untuk anda pulangkannya dalam tempoh lima hari untuk mendapatkan semula wang, tanpa sebarang pertanyaan.

myTukar AutoFair 2022 hujung minggu ini – lebih 1,000 kenderaan terpakai, pelbagai tawaran, hadiah menarik

Tawaran istimewa lain turut diberikan kepada pembeli kereta, seperti kadar faedah pinjaman serendah 1.68%, kelulusan pinjaman dan serahan kenderaan pada hari yang sama* serta pengalas kaki Trapo untuk setiap pembelian kereta.

Ia tidak berhenti di situ sahaja. Anda juga berpeluang memenangi hadiah menarik melalui promosi myTukar Lucky Spin Promo. Ada enam hadiah disediakan untuk pemenang, termasuk Apple iPad generasi kesembilan, pulangan tunai RM888, filem penapis haba Raytech bernilai RM1,000, lanjutan waranti tambahan selama setahun, kad minyak bernilai RM500 atau baucar Trapo bernilai RM500.

Jika itu masih belum cukup, anda juga mempunyai peluang untuk memenangi sebuah Proton X70 Premium bernilai RM100,000 melalui peraduan Ulang Tahun ke-4 myTukar, yang boleh disertai dengan membeli kenderaan sewaktu acara tersebut. myTukar juga menyediakan tawaran trade-in di lokasi dengan nilai maksimum untuk kenderaan semasa anda ketika acara berlangsung, sekaligus menjadikan urusan lebih mudah.

Tahap keselamatan yang tinggi akan dipraktikkan sewaktu acara berlangsung – prosedur pencegahan Covid-19 yang ketat akan dipastikan, termasuk kaedah bayaran tanpa sentuhan dan penggunaan pelitup muka sepenuh masa, vaksinasi penuh dan jaga jarak fizikal.

Maklumat lanjut tentang acara ini boleh didapati di laman rasmi myTukar, atau layari inventori di sini untuk mencari kereta yang anda inginkan. Jumpa di sana!

myTukar Retail Experience Centre – Puchong Selatan
Lot 14225, KM 3.8,
Lebuhraya Damansara-Puchong
47100 Puchong, Selangor, Malaysia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required