PACE 2022: Alami sendiri Ranger Life melalui program Ford Ranger Getaway, pelbagai hadiah menarik lain

PACE 2022: Alami sendiri Ranger Life melalui program Ford Ranger Getaway, pelbagai hadiah menarik lain

Acara Premium Auto Car Expo (PACE) anjuran paultan.org kembali tahun ini, dengan akan berlangsung pada 19-20 Mac di Setia City Convention Centre (SCCC). Sepanjang dua hari ia berlangsung, anda akan dapat menikmati pelbagai tawaran untuk kereta premium bukan sahaja baru, tetapi juga terpakai.

Ford adalah antara jenama premium yang akan berada di PACE, dan jika anda mempunyai perancangan untuk mendapatkan trak pikap Ranger, ada beberapa pengalaman pemanduan unik yang disediakan melalui program Ford Ranger Getaway.

Ranger terbaru kini bukan setakat sebuah kenderaan belasahan, malah sudah berubah menjadi serba boleh dan berkemampuan, sambil mengekalkan DNA “Built Ford Tough.” Sama ada untuk kerja, keluarga atau berseronok, kemampuan Ranger kini boleh disesuaikan dengan pelbagai gaya hidup.

Program Ford Ranger Getaway dibuat untuk mengetengahkan gaya hidup Ranger, dan meliputi pelbagai kategori minat untuk pelbagai latar belakang orang Malaysia – sama ada mereka yang gemarkan cabaran dalam jarak dekat, secara berseorangan, bersama keluarga dan kawan, atau mereka yang mahu bertemu orang yang mempunyai minat sama.

PACE 2022: Alami sendiri Ranger Life melalui program Ford Ranger Getaway, pelbagai hadiah menarik lain

Setiap aktiviti yang dianjurkan dalam program ini telah dirancang secara teliti, dan ia termasuk seperti ronda dalam bandar, penjelajahan mencari makanan, malah juga menaiki kapal terbang keliling Kuala Lumpur. Mereka yang mahu menguji kemampuan Ranger juga boleh menyertai aktiviti offroad terkawal di Sepang.

Ada 15 jenis aktiviti yang boleh dipilih dan setiap satunya akan dirujuk semula dari masa ke masa untuk memastikan ia terus menyeronokkan. Bergantung kepada pakej yang dipilih, harganya boleh jadi antara RM98 bagi setiap orang, hinggalah RM2,133.

Setiap kenderaan yang ditempah di PACE akan didatangkan dengan baucar bernilai RM2,500 daripada rakan niaga kami. Ini termasuk baucar RM500 untuk filem pelindung cat kenderaan (Kuziq Glanz), baucar RM500 bagi filem penapis haba (V-Kool), baucar RM500 bagi penapis udara (Blueair), baucar RM500 untuk kerusi kanak-kanak (Recaro Kids) dan baucar RM500 untuk produk gaya hidup Ogawa.

PACE 2022: Alami sendiri Ranger Life melalui program Ford Ranger Getaway, pelbagai hadiah menarik lain

Jenama yang ikut serta juga membawakan barisan kenderaan terpakai yang berkualiti, dan pembeli akan menerima baucar bernilai RM1,000 daripada PACE, mengandungi dua baucar rawak RM500 daripada Kuzig Glanz, V-Kool, Blueair atau Recaro Kids.

Tawaran menarik ini tidak sekadar berakhir di situ kerana selain tawaran daripada jenama terlibat dan baucar tersebut, pembeli di PACE 2022 juga layak untuk memenangi 10 unit telefon pintar bernilai RM3,500 setiap satu. Lebih menarik, ada hadiah utama berupa pakej percutian bernilai RM25,000 untuk seorang pelanggan bertuah dan pasangan. Perinciannya ada di sini.

Jenama lain yang akan menyertai PACE 2022 adalah seperti Mercedes-Benz, BMW, MINI (melalui Auto Bavaria), Volkswagen, Volvo, Jaguar, Land Rover Ford Hyundai. Bukan setakat kereta, BMW Motorrad dan Harley-Davidson juga akan berada di acara ini. Jadi, jangan lupa, 19 dan 20 Mac ini!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required