Diskaun 50% saman trafik di acara Keluarga M’sia

Diskaun 50% saman trafik di acara Keluarga M’sia

Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) bakal menawarkan diskaun sebanyak 50% bagi saman trafik pada 1 hingga 3 Julai ini. Walau bagaimana pun, pembayaran saman dengan kadar diskaun tersebut hanya ditawarkan di satu lokasi sahaja.

Lokasi terbabit ialah Litar Dato Sagor, di Pasir Salak, Perak, di mana satu acara besar iaitu Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia bakal berlangsung di situ pada tarikh berkenaan. Jadi, bagi orang ramai yang berada di daerah berkenaan atau berdekatan, atau pun di mana-mana jua anda berada dan berkesempatan berkunjung ke acara terbabit, jangan lupa untuk menyemak status saman trafik anda. Jika ada saman, boleh terus bayar.

Acara yang berlangsung dari jam 9 pagi hingga 6 petang itu, memberikan penawaran diskaun saman trafik eksklusif buat pengunjungnya yang memiliki saman dari mana-mana lokasi di seluruh Malaysia. Kalau anda pernah kena saman di Sabah pun, boleh langsaikan bayaran saman tersebut dalam acara berkenaan.

Selain itu, penduduk setempat juga berpeluang membayar saman yang dikeluarkan oleh Majlis Daerah Perak Tengah (MDPT) dengan tawaran diskaun sehingga 80% pada hari terakhir acara berkenaan, dan 50% untuk Jumaat dan Sabtu ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required