Pelanggan Puspakom boleh jadualkan semula temujanji – mohon sehari sebelum tarikh pemeriksaan

Pelanggan Puspakom boleh jadualkan semula temujanji –  mohon sehari sebelum tarikh pemeriksaan

Puspakom telah mengumumkan, mulai 1 Julai lalu, para pelanggannya dibenarkan untuk menjadualkan semula temujanji pemeriksaan kenderaan, dan ia boleh dilakukan hanya menerusi dalam talian.

“Kami memahami kesukaran yang dihadapi oleh para pelanggan apabila mereka tidak dapat hadir ke temujanji yang diaturkan atas sebab yang tidak dapat dielakkan. Kami berharap dengan cara ini dapat memudahkan proses untuk penyediaan pemeriksaan kenderaan anda,” ujar Puspakom.

Menurut Puspakom, penjadualan semula itu boleh dilakukan sehari sebelum tarikh temujanji. Apa yang perlu anda lakukan, hanya login MyPuspakom dan klik pada My Reservation. Kemudian pilih temujanji yang ingin anda jadualkan semula itu, dan letakkan nombor pendaftaran kenderaan anda. Selepas itu, klik Reschecule dan pilih cawangan Puspakom dan tarikh baharu.

Kemudian, notis makluman, “Tempahan penjadualan semula telah berjaya. Slip pengesahan baharu akan dihantar ke e-mel anda” akan dikeluarkan. Jangan lupa untuk membawa slip pengesahan tempahan baharu untuk slot baharu tersebut. Namun, setiap temujanji hanya boleh dijadual semula sekali sahaja.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required