Mitsubishi Motors Malaysia sumbang trak Triton kepada Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia

Mitsubishi Motors Malaysia sumbang trak Triton kepada Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah menyumbangkan seunit trak Triton kepada Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia (NCSM) yang ditubuhkan pada tahun 1966 yang menyediakan pelbagai perkhidmatan penjagaan dan sokongan kepada pengidap kanser.

Trak Triton ini akan digunakan oleh NCSM untuk berkunjung ke kawasan luar bandar di mana penduduknya kurang atau tiada akses mendapatkan kemudahan pemeriksaan kanser terutamanya yang berpendapatan rendah.

“Mitsubishi Motors menyokong usaha murni NCSM dalam melaksanakan misi mereka untuk meningkatkan kesedaran orang ramai tentang pencegahan, saringan dan pengesanan awal kanser. Selaras dengan visi CSR kami ‘Inspiring Lives Today for a Greater Future’, kami tahu bahawa kejayaan bukan semata-mata diukur dengan kenderaan yang dibawa di jalan raya, tetapi juga dengan kehidupan yang diperkayakan sepanjang perjalanan,” kata Shinya Ikeda, Ketua Pegawai Eksekutif MMM.

Tambah beliau lagi, “Selama bertahun-tahun, trak pikap Triton yang memenangi pelbagai anugerah telah melepasi banyak ujian ketahanan dan telah melalui keadaan jalan yang paling teruk. Kami berharap Triton akan membantu NCSM untuk akses ke banyak tempat dan membantu seramai mungkin orang.”

NCSM dibiayai sepenuhnya oleh sumbangan sukarela daripada orang ramai dan menyediakan sokongan kanser holistik kepada pesakit dan penjaga dalam memahami dan menangani kanser dalam pelbagai fasa melalui pelbagai inisiatif.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required